Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نصر الله پژمان فرنماینده مجلس یازدهم ، درباره ضرورت ساماندهی بازار مسکن، گفت: موضوع مسکن یکی از دغدغه‌های بزرگ ما از مجلس دهم محسوب می‌شد، از این رو در سال ۹۴ ما دولت و وزارت راه و شهرسازی را مکلف به راه اندازی سامانه املاک و اسکان کردیم تا در این سامانه تمامی اطلاعات املاک و مسکن‌ها ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: اما متأسفانه این سامانه از آن زمان راه اندازی نشد که این رویکرد موجب شد که افراد به بازار مسکن نگاه سرمایه‌ای داشته و بخشی از سرمایه‌های سرگردان به بازار مسکن سرازیر شد.
بیشتر بخوانید: کاهش قیمت مسکن باقانون مالیات بر خانه های خالی  نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سال‌ها انبوه سازی در حوزه مسکن شکل نگرفت و عملا نظام عرضه و تقاضا در بازار بر هم خورد، از طرف دیگر بعد از حضور وزیر جدید راه و شهرسازی، به موضوع راه اندازی سامانه املاک و اسکان توجه شده و در این رابطه با آقای اسلامی وزیر راه چندین نشست برگزار شد.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار مسکن افزایش قیمت مسکن راه و شهرسازی خراسان رضوی ساماندهی بازار مسکن راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نابسامانی های بازار مسکن و اجاره‌بها مجلس یازدهم را بر آن داشت که زیرساخت‌هایی قانونی را برای رفع مشکلات بازار مسکن را فراهم کند. در این راستا علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به عنوان طراح طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی موضوع مدیریت بازار مسکن، را پیگیری کرد و این طرح در نهایت پس از ماه‌ها کار کارشناسی و بررسی در مجلس، مصوب و برای نهایی شدن به شورای نگهبان ارسال شد.   محور‌های اصلی مصوبه مجلس در باره ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی به این شرح است:

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای مستاجران
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • پنجره‌ای رو به شفافیت