Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:20:27 GMT

گواردیولا: سعی کنید در زمین ما را مغلوب کنید!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۰۳۸۵

گواردیولا: سعی کنید در زمین ما را مغلوب کنید!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از صدور حکم بخشش محرومیت تیمش به شدت خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز دادگاه CAS اعلام کرد محرومیت دو ساله منچسترسیتی از شرکت در لیگ قهرمانان لغو شده و این باشگاه می تواند فصل بعد در این تورنمنت شرکت کند. پپ گواردیولا مدعی شد انتظار نداشته رقبا تیم او را حمایت کنند، اما بهتر است دیگر تیم ها تلاش کنند سیتی را در زمین مسابقه شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا گفت: "من از تصمیم بسیار خوشحالم و این نشان می دهد همه حرف هایی که مردم درباره سیتی می گفتند درست نبود. ما از آنچه که در زمین کسب کرده ایم، در زمین دفاع خواهیم کرد. اگر اشتباهی مرتکب شویم باید عذرخواهی می کردیم و تصمیم یوفا را می پذیرفتیم، زیرا اشتباه کرده بودیم. اما انتظار نداریم که لیورپول، تاتنهام، آرسنال، چلسی یا ولوز از ما دفاع کنند.

 

 

اما ما حق داریم از خودمان دفاع کنیم، ما معتقدیم آنچه انجام داده ایم صحیح بوده و سه قاضی مستقل این موضوع را تایید کردند. امروز روز خوبی است، دیروز روز خوبی برای فوتبال بود زیرا مشخص شد ما نیز زیر نظر قوانینی مانند همه باشگاه های اروپا بازی می کنیم.

 

اگر قوانین را رعایت نمی کردیم مستحق محرومیت بودیم، اما ما باید از خود دفاع می کردیم زیرا حق با ما بود. مردم گفتند ما تقلب کرده ایم و دروغ می گوییم، اما وقتی حق ما ثابت شد بسیار خوشحال شدیم، زیرا می توانیم از عملکردمان در زمین دفاع کنیم.

 

من علاقمندم تیم خود را به زمین بفرستم و مقابل حریفان بازی کنیم و اگر تیمی توانست ما را مغلوب کند آنگاه به حریف تبریک می گوییم، اما رقبا باید به زمین بیایند و ما را مغلوب کنند. دیروز روز خوبی برای فوتبال بود، زیرا مشخص شد سیتی نیز تحت قوانینی مانند دیگر باشگاه های بزرگ عمل می کنند. ما فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی خواهیم کرد زیرا عملکرد صحیحی داشته ایم. رقبا نیز باید این موضوع را بپذیرند و تلاش کنند در زمین ما را شکست دهند."

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  سرپرست تیم فوتسال سیمین کک شاهرود روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت از هفته پنجم به میزبانی شاهرود برگزار شد.   مرتضی مستغیث به برگزاری این رقابت در سالن دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره کرد و گفت: سیمین کک در این مسابقه با گل‌های حسین پناهی، مهدی اسدی و ابراهیم قبادی با نتیجه نزدیک سه بر چهار مغلوب جنگی مشهد شد.   وی با اشاره به اینکه تیم شاهرودی تاکنون از یک برد، ۲ مساوی و ۲ باخت، پنج امتیاز کسب کرده است، افزود: در هفته پایانی این دوره از رقابت‌ها جمعه(۲۱ اردیبهشت) سیمین کک شاهرود در یزد به مصاف مقاومت شهید یونسی می‌رود.   وی با بیان اینکه برای هر مسابقه ۱۲ بازیکن فراخوان می‌شوند، ابراز کرد: مهران اسدیان(سرمربی)، علی ساری‌خانی، حسین فرهادی‌پور و مسعود خوش‌صفت کادر فنی تیم سیمین کک شاهرود را تشکیل می‌دهند.   سرپرست تیم سیمین کک شاهرود با اشاره به اینکه اکنون پس از پالایش نفت اصفهان و جنگی مشهد، تیم شاهرودی در رده سوم گروه قرار دارد، ادامه داد: از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود می‌کند.   وی با بیان اینکه هشت تیم این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی رقابت‌ها را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: سیمین کک شاهرود در این مرحله با پالایش نفت اصفهان، جنگی مشهد و مقاومت شهید یونسی یزد هم گروه است.    ۲۰ باشگاه با حضور بیش از پنج هزار بازیکن بیمه شده در رشته‌های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در شاهرود فعالیت دارند.   شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد