Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@03:26:43 GMT

پست اینستاگرام حسین نوری پس از شکست دادن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۰۷۱۹

پست اینستاگرام حسین نوری پس از شکست دادن کرونا

بار اولی نبود که به جنگ یک چالش سخت رفتم و مطمیٔنا بار آخر هم نیست. معتقدم سختی ها میان که آدم ها رو با واقعیت های زندگی بیشتر آشتی بدن. هر بار که یک چالش رو پشت سر میذارم زندگی ام بیشتر معنا پیدا میکنه. یک چیز خیلی مهمی که بعد از هر سختی در تاریخ تجربه های ذهنم حک میشه اهمیت حضور و انگیزه ایه که از آدم های زندگی ام دریافت میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میخوام همین جا خیلی ساده از تمام دوستانم و خصوصا مردم عزیز کشورم تشکر کنم که من رو تنها نگذاشتن. اگر نتونستم پیام تک تک شما رو جواب بدم عذر میخوام ولی بدونید که پیام هاتون برام خیلی ارزش داشتن و خوشحالم که میتونم تا یک هفته دیگه به تمرینات برگردم.

یک تشکر واقعا ویژه از ریٔیس فدراسیون، علیرضا دبیر دارم که بدون اغراق هر روز جویای حالم و روند درمانی من بود.‌ و همچنین تشکر میکنم از حمایت اسطوره کشتی فرنگی، حمید سوریان

بی شک ممنون زحمات پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری هستم خصوصا دکتر ولایتی، دکتر طبرسی، و دکتر حفیظی.

و در آخر قدر دان زحمات آقایان حمید یاری، علی رجبی و نماینده محترم ماهنشان،  آقای دکتر خاتمی و مهندس حسنلو هستم.

به امید روزهای خوب که بتونم برای لحظه ای  کوتاه دل عزیزان را شاد کنم.

View this post on Instagram

بار اولی نبود که به جنگ یک چالش سخت رفتم و مطمئنا بار آخر هم نیست. معتقدم سختی ها میان که آدم ها رو با واقعیت های زندگی بیشتر آشتی بدن. هر بار که یک چالش رو پشت سر میذارم زندگی ام بیشتر معنا پیدا میکنه. یک چیز خیلی مهمی که بعد از هر سختی در تاریخ تجربه های ذهنم حک میشه اهمیت حضور و انگیزه ایه که از آدم های زندگی ام دریافت میکنم. میخوام همین جا خیلی ساده از تمام دوستانم و خصوصا مردم عزیز کشورم تشکر کنم که من رو تنها نگذاشتن. اگر نتونستم پیام تک تک شما رو جواب بدم عذر میخوام ولی بدونید که پیام هاتون برام خیلی ارزش داشتن و خوشحالم که میتونم تا یک هفته دیگه به تمرینات برگردم ، یک تشکر واقعا ویژه از رئیس فدراسیون، علیرضا دبیر دارم که بدون اغراق هر روز جویای حالم و روند درمانی من بود.‌ و همچنین تشکر میکنم از حمایت اسطوره کشتی فرنگی، حمید سوریان بی شک ممنون زحمات پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری هستم خصوصا دکتر ولایتی، دکتر طبرسی، و دکتر حفیظی. و در آخر قدر دان زحمات آقایان حمید یاری، علی رجبی و نماینده محترم ماهنشان، آقای دکتر خاتمی و مهندس حسنلو هستم. به امید روزهای خوب که بتونم برای لحظه ای کوتاه دل عزیزان را شاد کنم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسین نوری شکست کرونا کرونا کشتی کشتی گیر با شبکه های اجتماعی پارسی خبر زندگی ام یک چالش ا دم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟