Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در پیامی در گذشت عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت ایشان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای مرحوم عیسی جعفری نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ مایه تاسف و تاثر شدید اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم آن مرحوم و اعضای محترم شورای ائتلاف استان همدان و حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ و همکاران ایشان در مجلس شورای اسلامی تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

پرویز سروری
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

کد خبر 4974227 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز سروری کبودرآهنگ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عیسی جعفری مجلس شورای اسلامی برجام ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی ایران حسن روحانی مجلس هیئت دولت وزارت امور خارجه ویروس کرونا سید عباس موسوی محمد جواد ظریف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس