Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کبیری روز سه شنبه در دومین نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان که در دادسرای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با شناسایی میزان نیازها و برنامه ریزی برای ذخیره سازی کالاها برای آینده برنامه ریزی شده تا کمبودی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: با ذخیره سازی ۱۵۰۰ تن شکر در استان در روزهای آینده توزیع شکر با قیمت مصوب در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و در این زمینه کمبودی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبیری تصریح کرد: در تأمین و توزیع برنج هم مشکلی نداریم و با نظارت بر سایر کالاها و کنترل قیمت‌ها در صورت مشاهده افزایش قیمت‌ها با آن برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی در ماه‌های اخیر یادآور شد: طرح تشدید نظارت بر توزیع لوازم خانگی از سوی سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده با توجه به وضعیت کنونی کشور اجرایی شده و از افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری می‌کنیم.

معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: در زمینه تولید مواد شوینده و ضد عفونی و الکل در حال حاضر با فعالیت ۳۲ واحد تولیدی هیچ کمبودی در استان نداریم.

کبیری اظهار داشت: بازرسان اداره صمت با همکاری سایر نهادها برای کنترل بازار به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی مراتب را به سازمان صمت اطلاع دهند.

کد خبر 4974255

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی نشان از نوسان قیمتی بسیار این کالا دارد. البته وضعیت در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ مناسب است و امید است مدیریت تثبیت قیمت این کالاها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
کالای اساسی قیمت هفته جاری قیمت هفته گذشته
گوشت مرغ ۷۸-۸۲ ۷۸
گوشت مرغ بدون کمر ۷۷-۸۰ ۷۴.۸۰۰
گوشت مرغ با کمر ۶۷-۷۹ ۵۹.۸۰۰
گوشت چرخ کرده مرغ ۱۳۰-۱۸۲ ۱۳۰
قزل آلا ۱۶۸-۱۸۴ ۱۷۴-۱۸۴
میگو پرورشی ۳۹۰-۴۵۰ ۳۹۰
میگو دریایی ۷۹۰ ۷۹۰
تخم مرغ دولتی (شانه ۳۰ عددی) ۷۹-۱۱۰ ۶۹-۸۹
کد خبر: 1229628 برچسب‌ها قیمت مرغ

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی
  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی رشد ۹۸ درصدی داشت
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد (پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد