Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد مصطفی صداقت (مربی پیشین شهرخودرو)، وحید بیاتلو (مربی سابق نود ارومیه) و علی ابراهیمیان ( مربی سابق تیم مبل محتشم تبریز) به جمع اعضای کادر فنی تیم فوتبال تراکتور اضافه شدند.

مصطفی صداقت و علی ابراهیمیان در تمرین عصر امروز (سه شنبه، ۲۴ تیر ۹۹) حضور پیدا کرده و به بازیکنان تیم معرفی شدند و وحید بیاتلو نیز از فردا در تمرینات حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تراکتور بر عهده ساکت الهامی است.

حمیدرضا جودکی‌نژاد (مربی بدنساز)، علیرضا پژمان و علیرضا مرادی و دینکا آلین (مربی دروازه‌بان ها) نیز دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال تراکتور را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 4974274

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال تراکتور ساکت الهامی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال فوتسال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی