Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن احمدیان روز سه‌شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: در ارزیابی عملکرد هیات‌های کبدی کشور، هیات خراسان رضوی سال ۹۶ مقام چهارم را در اختیار داشت، در سال ۹۷ به مقام دوم رسید و در جلسه اخیر فدراسیون که برای ارزیابی عملکرد هیاتها در سال گذشته انجام شد توانست با کسب ۸۷۰ امتیاز از هزار امتیاز رتبه نخست را از بین ۳۱ استان کشور کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: میزبانی شرکت در مسابقات قهرمانی و لیگ کشور، میزبانی اردوی تیم ملی، تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی، ورزشکاران سازمان یافته و تعداد داوران فعال در سطح کشور برخی از شاخصهایی بود که در این ارزیابی مورد بررسی قرار گرفت.

رییس هیات کبدی خراسان رضوی گفت: کسب مقام سوم تیم ملی سرکل کبدی در جهان با حضور چهار ورزشکار و به مربیگری مرتضی شهیدی از خراسان رضوی از جمله اقدامات این هیات است و  ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این استان در ورزش کبدی فعالیت می‌کنند.

احمدیان افزود: بیشتر کبدی کاران خراسان رضوی در رده سنی جوانان هستند و ۶۵ درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

هیات کبدی خراسان رضوی در ۲۰ شهرستان این استان فعال است.

برچسب‌ها کبدی تیم ملی ایران فدراسیون کبدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبدی تیم ملی ایران فدراسیون کبدی کبدی تیم ملی ایران فدراسیون کبدی خراسان رضوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های اقتصادی ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۷۰۰ نفر را فراهم کرده‌اند.
هادی حقیقی افزود: اشتغال غیر مستقیم در این ۲ کانون اقتصادی (دوغارون و باجگیران) همجوار با افغانستان و ترکمنستان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد.

او با اشاره به برنامه‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی گفت: با هدف ارایه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی در بازارچه‌های مرزی استان و افزایش سطح تعاملات در این بخش با کشور‌های همجوار، هم اکنون محوطه سازی، ایجاد فضا‌های رفاهی برای تجار در بازارچه مرزی دوغارون و توسعه فضای بارانداز در بازارچه مرزی باجگیران در حال انجام است.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی افزود: طرح ساماندهی بازارچه مرزی دوغارون بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید می‌رود که بخشی از این طرح در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران در خراسان رضوی فعال است، گفت: بازارچه مرزی دوغارون مهمترین کانون اقتصادی ایران با افغانستان است، برای افزایش صادرات از این منطقه به بازار‌های هدف این کشور همسایه، احداث ۱۵۴ غرفه تجاری در ۱۳ ماه گذشته در دوغارون آغاز شده است.

او افزود: فعالیت صاحبان کالا‌های ایرانی و افغانستانی در بازارچه مرزی دوغارون مورد بررسی مقامات ۲ کشور قرار گرفته است که محقق شدن آن نقش زیادی در اشتغال پایدار جوانان جویای کار دارد.

 

دیگر خبرها

  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور