Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:53:23 GMT

نماز جماعت در مساجد شهر تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۵۳۲

نماز جماعت در مساجد شهر تهران لغو شد

مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای مساجد کلان شهر تهران، طی پیامی اعلام کرد: در این مدت، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای مساجد کلان شهر تهران، پیامی برای ائمه جماعات استان تهران صادر کرد که در ادامه می‌آید:

باسمه‌تعالی

ائمه محترم جماعات استان تهران

سلام علیکم

با احترام، به استحضار می‌رسانیم براساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محدودیت‌های جدید، صرفاً مربوط به مساجد کلان شهر تهران و شهرهای قرمز استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا فعالیت مساجد در سایر شهرها کما فی السابق ادامه خواهد داشت و در تهران هم ظرف یک هفته پیش رو، مساجد، بدون برگزاری نماز جماعت، در هر سه نوبت باز و با حضور امام جماعت در خدمت مؤمنین خواهند بود.

لازم به ذکر است که گفت‌وگو با مسئولان مرتبط وزارت بهداشت و وزارت کشور برای رفع ابهامات و شفاف کردن شرایط ادامه فعالیت مساجد ادامه دارد و نتایج حاصل متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز رسیدگی به امور مساجد نماز جماعت ویروس کرونا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو