Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در ارتباط با اعتراض آتش نشانان اصفهانی در روز گذشته در محوطه سازمان آتش نشانی اصفهان اظهار داشت: نکته مهم قابل ذکر در این ارتباط این است که آتش نشانان نسبت به دریافت حقوق و مزایا اعتراضی نداشتند چراکه بدهی آنها سر موقع پرداخت شده است و سازمان آتش نشانی اصفهان هیچ نوع بدهی و دیونی به آنها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاران این سازمان از سال‌های گذشته نسبت به موضوع نادیده گرفتن قانون مشاغل سخت و زیان آو ر در ارتباط با آتش نشانان اصفهانی و درخواست برای همسان سازی حقوق خود نسبت به دیگر کلان شهرها اعتراض داشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی استان اصفهان تاکید کرد: برخی از این افراد به شکل شرکتی سالهاست در آتش نشانی اصفهان مشغول خدمت و فعالیت هستند و درخواست تبدیل وضعیت را داشتند، تاکید کرد: برخی از این موارد ناشی از مشکلات قانونی است که باید قانون گذاران در این ارتباط چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به تلاش سازمان آتش نشانی برای رفع این مشکلات ادامه داد: با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همچنین شهرداری اصفهان مکاتباتی داشتیم و در نهایت مقرر شد نمایندگانی از سوی آتش نشانان در جلساتی مشکلات خود را با مسئولان بیان کنند که امیدواریم به رفع مشکل بیانجامد.

گلابی تصریح کرد: هفته آینده نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان کشوری خواهیم داشت و نمایندگان آتش نشانان نیز در این جلسه با مسئولان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به دلیل ماهیت شغل مهم و شریف خود، همیشه در جامعه از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار هستند و همواره فارغ از هر مسئله‌ای به ایثارگری در راستای ایمن سازی شهر و نجات مردم ادامه خواهند داد.

کد خبر 4974139

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی سازمان آتش نشانی تجمع اعتراضی تجمع اعتراض آمیز اصفهان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان سازمان آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد با خودروی سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد، مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب تصریح کرد: این فرد زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیات امدادی و آتش‌نشانی پس از رهایی به گلشن‌زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران