Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تا حالا به این فکر کردید که چطور می‌شود به‌طور کامل از رابطه رضایت داشت؟ اصلا کسی هست که واقعا احساس رضایت در رابطه داشته باشد؟ می‌توانیم به جرات بگوییم ۹۰ درصد مردم حس رضایت واقعی از زندگی و رابطه‌شان ندارند.

دلیلش هم مشخص است، بیشتر افراد فکر می‌کنند رابطه یک میدان تمام عیار جنگ است و از لحظه‌ای که وارد رابطه می‌شوند تا لحظه پایان، باید بابت هر موضوعی بحث و کلنجار داشته باشند!

در واقع این بزرگ‌ترین اشتباه و برداشت از یک رابطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه ما باید برای تفاهم داشتن مدام بحث کنیم، در حالی‌که در خیلی موارد چند نکته کوچک باعث می‌شود رابطه شیرینی را تجربه کنید. در این مطلب می‌خواهیم بگوییم زوج‌های موفق چه راهکار‌هایی برای مدیریت روابطشان دارند.

۱. صحبت کردن

تمامی زوج‌هایی که احساس رضایت کامل در رابطه‌شان دارند، در طی روز، زمانی را برای صحبت کردن در مورد موضوعات مختلف قرار میدهند و مشکلات و اتفاقات روز را برای هم بیان می‌کنند. وقتی با هم مشکل پیدا می‌کنند بعد از آرام شدن، در مورد موضوع باهم صحبت می‌کنند و به تفاهم می‌رسند و اجازه نمی‌دهند دلخوری باعث دور شدنشان از یکدیگر شود.

۲. فعالیت‌های مشترک

هر چقدر که از مدت زمان رابطه می‌گذرد، شور و هیجان اولیه کم می‌شود، بنابراین باید با روش‌هایی سعی کنید هیجان و عشق را در زندگیتان نگه‌دارید، یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که زوج‌های موفق انجام می‌دهند، فعالیت‌های مشترک در کنار یکدیگر است. مثلا در کنار هم آشپزی می‌کنند، کتاب میخوانند و...

۳. ابراز علاقه

درست است که باید در طی رابطه و با عمل، علاقه‌تان را به هم نشان بدهید، اما فراموش نکنید شنیدن عبارت دوستت دارم، باعث حفظ گرمای رابطه می‌شود و به طرفین انرژی مضاعفی می‌دهد. پس در طول روز با گفتن دوستت دارم همسرتان را خوشحال کنید. می‌توانید وقتی نزدیک به پایان زمان کاری‌اش است و به شدت احساس خستگی می‌کند با فرستادن یک پیام خسته نباشید، لبخند را روی لب‌هایش بیاورید.

بیشتر بخوانید

رازهای کلیدی برای ازدواج موفق

۴. تنظیم ساعت خواب

تنظیم ساعت خواب به این معناست که سعی کنید تقریبا در یک زمان بیدار شوید و بخوابید. به‌نظر خودتان رابطه‌ای که در آن، آقا ساعت ۱۲ شب به تخت‌خواب برود و خانم مثلا ۹ شب، رابطه گرم و مناسبی است؟ هر چه به یکدیگر نزدیک‌تر باشید، مسلما علاقه و عشق بین شما بیشتر خواهد داشت.

۵. خوش‌گذرانی و خندیدن

دوست دارید در کنار چه کسی باشید؟ کسی که همیشه غر می‌زند یا کسی که همیشه می‌خندد و در کنارش خوش می‌گذرانید؟ مسلما هر کسی دوست دارد از لحظه به لحظه زندگی‌اش استفاده کند و خوشحال باشد... پس زمانی برای خوشحالی داشته باشید و تا در کنار هم قرار گرفتید، شروع به غر زدن و گلایه نکنید.

۶. حمایت و پشتیبانی

شما به عنوان یک زوج باید مکمل هم باشید و در کنار هم پیشرفت کنید. پس سعی کنید از افکار و نظرات یکدیگر حمایت کنید. حرف‌های یکدیگر را بشنوید و در موردش فکر کنید و ببینید چطور می‌شود پشتیبان هم باشید. گاهی حتی لازم در کنار هم زمین بخورید و مجدد بلند شوید. این به معنای حمایت بی‌قید و شرط نیست بلکه شما به عنوان کسی که موضوع را از بیرون نگاه می‌کند می‌توانید نکات ریزتر و بهتری را ببینید و به شریکتان کمک کنید به سمت درست حرکت کند.

۷. لمس کردن و ارتباط فیزیکی

در طی روز سعی کنید در زمان‌هایی که در کنار هم هستید، یکدیگر را بغل کنید و با هم ارتباط فیزیکی داشته باشید. در آغوش کشیدن باعث ترشح هورمون اوکسی توسین می‌شود. این هورمون نقش بسیار مهمی در برقراری حالت آرامش و کاهش استرس دارد. همین‌طور باعث ترشح سروتونین که باعث کاهش اضطراب و بالا رفتن سطح انرژی می‌شود. پس یادتان باشد لمس کردن و در آغوش کشیدن به خصوص قبل از یک جلسه کاری مهم می‌تواند به‌شدت در کاهش استرس فرد مقابل تاثیر بگذارد.

۸. بخشش یکدیگر

یکدیگر را ببخشید. از اشتباهات کوچک بگذرید و خودتان را بابت هر موضوعی ناراحت نکنید. خیلی از مشکلات فقط با صحبت کردن از بین می‌روند و شما می‌توانید با یک صحبت کوتاه و بخشش و گذشت رابطه را حفظ کنید. اما یادتان باشد قرار نیست همیشه ببخشید! ببخشید دائم باعث می‌شود طرف مقابل همیشه اشتباه کند و از شما انتظار بخشش داشته باشد، پس بین این دو مورد یک تعادل برقرار کنید.

۹. الویت

هر انسانی برای زندگیش یک‌سری اهداف و رویا‌ها و آرزو‌ها دارد، اما باید دقت کنید همسرتان باید یکی از الویت‌های زندگی شما باشد. فرقی ندارد شما خانم هستید یا آقا، وقتی همسرتان از الویت‌هایتان نباشد مسلما به مشکل برمی‌خورید و رابطه‌تان از دست می‌رود. یادتان باشد که شما باید در کنار هم خوشبخت شوید و هر دو در یک کشتی قرار دارید. پس سعی کنید با هم این کشتی را به جزیره آرامش برسانید.

۱۰. تلاش مشترک

هدف نهایی هرکسی در زندگی‌اش این است که به خوشبختی برسد. پس شما و همسرتان باید تلاش مشترک در یک راستا داشته باشید و با هم به اهدافتان برسید. ممکن است هدف اول شما خرید ماشین باشد، خب این هدف با کار و تلاش دونفره به سرانجام می‌رسد نه صرفا تلاش فردی شما. پس اهدافتان را به هم بگویید و به‌طور مشترک تلاش کنید تا به موفقیت برسید.

منبع: ویرگول

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندگی متاهلی زوج های موفق زوج های خوشبخت کنار هم سعی کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و تنها پنج امتیاز با انتهای جدول فاصله دارد. این در حالی است که تنها ۶ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و فولاد باید تلاش کند که حداکثر امتیاز را از مسابقات پیش‌روی خود به دست بیاورد.

عبدالله ویسی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به این سوال پاسخ داد که آیا دستیارانش در فولاد می‌توانند به اندازه کافی به او کمک کنند؟ او همچنین به این پرسش که آیا فولاد این فصل می‌تواند خواسته هواداران را برآورده کند، واکنش نشان داد.

صحبت‌های ویسی در این باره را در ادامه می‌خوانید:

نمی‌خواستم در حال بد مردم دخیل باشم
من آخرین گزینه فولاد بودم. الان دکتر هم گفتند با ۱۰ گزینه صحبت کردیم و نشد. آخرین گزینه من بودم. حقیقتا من نمی‌خواستم اینجا بیایم، چون اذیت بودم. اوضاع و احوال مردم خوزستان مناسب نبود و من نمی‌خواستم در نامناسب بودن حال مردم دخیل باشم، اما دکتر برای من بسیار قابل احترام و دوست داشتنی است. او یک فرد سالم و کارکشته فوتبال است و باعث شد من ساعت ۴-۵ صبح تصمیم بگیرم بمانم و به مجموعه کمک کنم. هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم و نمی‌گویم تیم بد بسته شد یا در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. باید رو به جلو برویم.

صحبت درباره گذشته دردی را دوا نمی‌کند
خیلی مهم است که شما و مسئولان به مجموعه کمک کنید. اینکه الان بگویید گذشته چه بود و این بازیکن چرا اینجا بود و چرا رفت، هیچ دردی را دوا نمی‌کند. حال سه تیم خوزستان بد است. شمای کارشناس که در تلویزیون می‌نشینید، شما که به استادیوم می‌آیید و شما که رسانه هستید، باید هر چه بدی داریم، پوشش بدهید تا خوبی‌هایمان را رو کنیم و به یکدیگر کمک کنیم تا حال مردم خوزستان خوش شود.

عزل و نصب چاره کار ما نیست
من با تمام وجود اینجا هستم. ما ساعت ۷ تمرین داریم و من از ۱۱-۱۲ اینجا هستم و کار می‌کنم و فیلم‌های بازی را می‌بینم. همکاران من می‌توانند کمک کنند؛ آنها بازیکنان فولاد بوده‌اند که تجربه دارند و با مربیان گوناگونی کار کرده‌اند و بعضی از آنها جوان و باانگیزه هستند و باید فضا را برای آنها فراهم کنیم. الان عزل و نصب چاره کار ما نیست. اگر بگوییم بازیکن به خانه‌اش برود، پولش را گرفته و می‌رود اما اگر بتواند به ما کمک کند خوب است‌. اگر دستیارم را بیرون کنم و یکی دیگر را بیاورم، تا با جو آشنا شود و حاشیه‌ها را جمع کند، زمان می‌برد. باید با همین مسیر برویم. ما یک جایی گیر کردیم و الان باید به یکدیگر کمک کنیم. زلزله آمده و ویران شده و مردم زیر آوار هستند اما می‌گویند چه کسی این را ساخته؛ ول کنید که چه کسی ساخته، بیایید کمک کنید مردم را از زیر آوار دربیاوریم و بعدا کارشناسی کنیم که چرا ستون‌ها را درست نزدند و زلزله ویران کرده است.

مطمئنا اتفاق بدی برای فولاد رقم نمی‌خورد
سوال شما خیلی جالب بود؛ همکارانم به من کمک می‌کنند. هواداران هم کمک می‌کنند اما ما واقعا شرمنده آنها هستیم.‌ من واقعا شرمنده‌ام که حال مردم خوزستان خوب نیست. من دوست دارم بتوانیم به استقلال و صنعت و مجموعه فولاد کمک کنیم تا حال مردم خوب شود. من و همکارانم و مجموعه فولاد با تمام وجود تلاش می‌کنیم. مطمئنا اتفاق بدی برای فولاد رقم نمی‌خورد. شما یادتان است ذوب‌آهن اصفهان در باشگاه‌های آسیا بود و سال بعد به پلی آف رفت اما سال بعد قهرمان حذفی شد و به آسیا رفت. سپاهان ۴ سال پیش چهاردهم شد‌. پرسپولیس قبل از برانکو چهاردهم بود اما دست به دست هم دادند و تلاش کردند تا پنج سال قهرمان شد و شش سال است به آسیا می‌رود. نام فولاد اینجاست اما اعتبارش اینجا نیست. جدول نشانه بد بودن فولاد نیست. بله، حال مردم بد است و جایگاه تیم مناسب نیست، اما جایگاه واقعی فولاد این نیست. دست به دست هم بدهیم و ایرادات را ول کنیم.

حتی اگر از قیافه من بدتان می‌آید، کمک کنید
حاج حسن سالمی در تلویزیون می‌گویند عبدالله شاخه به شاخه می‌شود؛ کار من شاخه به شاخه است. شمایی که استاد من بودید، من ویسی هستم، من مربی فوتبالم، امروز اینجا هستم و فردا آنجا. مگر گواردیولا از بایرن مونیخ به سیتی نرفت؟ این شغل من است. تازه هرجا هم بودم، بد نبودم و کمک کردم. الان برای کمک به اینجا آمدم. شمایی که استاد من هستی، باید به من کمک کنی. چه شده که این حرف را می‌زنی؟ در کلا‌س‌های مربیگری از عبدالله تمجید می‌کنی و می‌گویی اعتبار خوزستان است اما الان اینطور؟ بیایید این کارها را ول کنیم و کمک کنیم و حتی اگر از یکدیگر بدمان می‌آید، به هم کمک کنیم. من دیروز به هیئت مدیره گفتم جوجه تیغی‌ها در سرما به یکدیگر می‌چسبند و خار تن یکدیگر را قبول می‌کنند اما زنده می‌مانند. بیاییم همدیگر را قبول کنیم و حتی اگر از قیافه من بدتان می‌آید، کمک کنیم تا تیم‌هایمان حفظ شوند و بعد تو سر هم بزنیم.

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است