Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@02:42:45 GMT

پیشکسوت شنا و واترپلوی ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۹۰۸

پیشکسوت شنا و واترپلوی ایران درگذشت

پیشکسوت رشته‌های شنا و واترپلو دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا  از وزارت ورزش، منصور گروسی پیشکسوت رشته‌های شنا و واترپلو که در ادوار مختلف مربی تیم ملی، مدرس فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی ایران بود و چندین نسل از قهرمانان ایران را به جامعه ورزش معرفی کرده بود  در سن ۸۰ سالگی و بر اثر سکته قلبی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری آنا این ضایعه را به خانواده محترم مرحوم و جامعه شنا و واترپلو تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت ورزش شنا و واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی