Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی موسوی حسینی روز سه شنبه به منظور آشنایی با آخرین اقدامات و عملکرد اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای مراغه در دیدار با رییس این مجموعه اظهار داشت: تعامل و همکاری برای رفع مشکلات راه در شهرستان به خصوص مناطق روستایی در اولویت برنامه هاست و پیگیر حل آن در سطح استانی و کشوری خواهم بود.

وی به استفاده از ظرفیت و پتانسیل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه در مواقع بحرانی تاکید کرد و گفت: تکمیل، تعمیر و افزایش تعداد ماشین آلات اداره از دیگر موضوعاتی است که باید پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تقدیر از تلاش های اداره راه و حمل ونقل جاده ای مراغه گفت: تعریف پروژه های جدید و رفع مشکلات پروژه های نیمه تمام و اتمام آن ها باید در اولویت برنامه های این اداره قرار گیرد.

رییس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای مراغه نیز در این دیدار گفت: مجموع راه های ارتباطی شهرستان ۵۴۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن بزرگراه، ۴۸ کیلومتر راه اصلی، ۱۸ کیلومتر راه فرعی، ۲۷۲ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۳۲ کیلومتر راه روستایی احداث شده غیر آسفالته و ۱۶۷ کیلومتر راه روستایی غیر آسفالته احداث نشده است.

نادر شریفی گفت: سال گذشته ۲۸ طرح در زمینه توسعه و بهسازی راه های اصلی مواصلاتی، راه های فرعی روستایی، ابنیه فنی و تعمیر ماشین آلات سنگین راه سازی در مجموع با هزینه کرد حدود ۱۰ میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان از سوی این اداره اجرا شد.

وی افزود: پروژه روکش آسفالت محور مراغه- هشترود به طول ۱۹.۴ کیلومتر و با اعتباری  حدود ۹ میلیارد تومان و اجرای ۹ طرح عمرانی و خدماتی در زمینه ایمنی راه از دیگر اقدامات این اداره است.

وی گفت: پروژه زیر گذر سه راهی داش آتان، پل چکان، پل قطار در ورودی مراغه، پروژه سه راهی علمدار و پل کهجوق از دیگر پروژه هایی است که نیازمند همکاری و همراهی مسوولان شهرستانی و استانی است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مراغه حمل و نقل جاده ای کیلومتر راه اداره راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟

به گزارش خبرآنلاین، کیفیت هوای شهر تهران امروز /چهارشنبه/ ۱۹ اردیبهشت ماه، همچون اکثر روزهای گذشته از سال جاری در شرایط قابل قبول یا سالم قرار دارد.

ایرنا در گزارشی نوشت: بارش باران همراه با وزش باد در چند روز اخیر موجب شد که آلودگی نسبی از هوای پایتخت دور شود تا اکنون شاخص لحظه‌ای کیفیت روی عدد ۵۸ قرار بگیرد در حالیکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۶۴ (قابل قبول) قرار داشت.

بر اساس اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران در اغلب مناطق کیفیت در وضعیت سالم قرار دارد و آلودگی در هیچ نقطه‌ای از تهران نیست.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنج روز هوای پاک و ۴۴ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904163

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است