Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@19:09:18 GMT

جسد نایا ریوِرا هنرپیشه هالیوودی پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۰۷۷

جسد نایا ریوِرا هنرپیشه هالیوودی پیدا شد

به گزارش همشهری آنلاین فارس به نقل از ورایتی نوشت: امروز دوشنبه کلانتری منطقه ونچورا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که جسد «نایا ریورا» در دریاچه «پیرو» در ونچورا کانتی کالیفرنیا پیدا و شناسایی شده است. پلیس همچنین اعلام کرد که هیچ گونه شواهدی از خودکشی یا قتل در بررسی‌های اولیه دیده نمی‌شود.

۸ روز پیش زمانی که فرزند ۴ ساله «نایا ریورا» تنها در قایقی در دریاچه پیرو پیدا شد، اولین گزارش مفقودی وی بر اثر غرق شدن در این دریاچه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات جستجو و نجات به مدت پنج روز دیگر در بین دید کم آب و موانع بیشمار در کف دریاچه ادامه یافت.

کلانتر «بیل ایوب» درباره ریورا و پسرش گفت: او و نایا با هم در دریاچه شنا می‌کردند. بعد پسر ۴ ساله‌اش گفت مادرم به من کمک کرد و مرا به داخل قایق برگرداند و خودش به شنا ادامه داد که من یکباره دیدم مادرم در سطح آب نیست و ناپدید شده است. پلیس افزود که او احتمالا در آن لحظه حال جسمانی‌اش به گونه‌ای بوده که تنها توانسته پسرش را به داخل قایق بیاندازد و توانایی نداشته خود را نجات دهد.

پلیس طی این ۸ روز از تمام امکانات شامل بارگرد، غواص‌های حرفه‌ای، ربات‌های روآبی و زیرآبی، سگ‌های زنده و مرده‌یاب و سامانه تصویربرداری سه‌بعدی برای یافتن جسد وی بهره گرفت. مشکل اصلی دریاچه گل‌آلود بودن و وجود گیاه‌ و درختان زیرآبی بود که میدان دید غواصان را به حدود ۳۰ سانتیمتر محدود کرده بود و همین تعیین محل جسد و یافتن آن را با مشکل مواجه کرده بود.

«نایا ریورا» از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ در مجموعه پربیننده «گلی» در نقش سانتانا لوپز بازی کرد و موفقیت‌های متعددی برای وی به همراه داشت و توانست نامزد چند رویداد مهم ازجمله «انجمن صنفی هنرپیشگان آمریکا» «گرمی» و «جوایز منتخب» شود.

او در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۸۷ در والنسیای کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادرش پورتوریکویی و آلمانی بودند. او ابتدا و در همان دوران کودکی کارش را با بازی در آگهی‌های تبلیغی آغاز کرد سپس در سن ۱۰ سالگی در مجموعه «خانواده سلطنتی» محصول شبکه «سی‌بی‌اس» ظاهر شد و فعالیت‌هایش را در عرصه بازیگری گسترده کرد تا اینکه مهم‌ترین و موفقیت‌آمیزترین نقش خود را در مجموعه «گلی» ایفا کرد. او در سن ۳۳ سالگی درگذشت.

کد خبر 530947 برچسب‌ها سینما - هالیوود حوادث جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما هالیوود حوادث جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بارندگی شبانه‌روز گذشته در ۲ شهر کاشان و زواره منجر به سیل شد و دریاچه طبیعی زیبایی را در کویر «تل شیطان» در نزدیکی روستای امیرآباد بوجود آورد.

لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو کد خبر 847036 برچسب‌ها سيل خبر مهم باران استان اصفهان

دیگر خبرها

  • خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران
  • خطر ریزگردهای قم بیخ گوش تهران
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه
  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالابهای اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران