Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امام جمعه شهرستان نمین ضمن اشاره به اینکه هفته گذشته به دلیل وضعیت قرمز نماز جمعه در این شهرستان برگزار نشد گفت: نماز جماعت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اما برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 22:00 - 24 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۴۱۰ حجت الاسلام صفر یوسف‌زاده امام جمعه شهرستان نمین در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری نماز جمعه در این شهرستان بیان کرد: به تبع اعلام ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی نماز جمعه در کشور جمعه گذشته به دلیل وضعیت قرمز نماز جمعه در این شهرستان برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: نماز جماعت با حفظ دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان همچنان برگزار می‌شود.   در اطلاعیه شماره ۱۵ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آمده است: با هماهنگی کامل ستاد ملی مقابله با کرونا، علاوه بر مناطق سفید، در مناطق زردی که مسئولان ذی‌ربط و دستگاه‌های تخصصی بر آمادگی پایگاه‌های نمازجمعه برای اجرای پروتکل اجماع داشتند، در مجموع، ۵۸۷ نمازجمعه در هفته گذشته اقامه گردد و در عین حال، بنا بر گزارش ارائه شده در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، نهاد نماز جمعه، از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در رتبه اول کشور قرار گرفته است. بیشتر بخوانید: نماز جمعه از ششم تیرماه در تهران اقامه می‌شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام جمعه نمین کرونا نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است