Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا، گزارش‌های منتشر شده حاکی از وضعیت بحرانی زندان‌های این کشور است. تاریخ انتشار: 22:01 - 24 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۴۶۰

خبرگزاری میزان – پایگاه «دلاور آنلاین» در گزارشی به وضعیت زندان‌های ایالت «دلاور» همزمان با شیوع ویروس کرونا در آمریکا پرداخته و می‌نویسد «حدود یک سوم از زندانیان در یکی از مراکز بازداشتی ایالت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این گزارش می‎گوید «نزدیک به دو سوم از ۹۷۳ زندانی که در زندان ساسکس در بیرون از شهر جورج تاون نگهداری می‌شوند، به ویروس کرونا مبتلا هستند.»

بر اساس این گزارش، «در حال حاضر زندان ایالتی ساسکس که ۳۰۳ نفر در آن به ویروس کرونا مبتلا شده اند، بدترین وضعیت را از نظر شیوع ویروس کرونا در میان تمامی زندان‌های ایالت دلاور به خود اختصاص داده است.»

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ۲۱ نفر از کارکنان این زندان نیز تاکنون به ویروس کرونا مبتلا و ۱۸ نفر دیگر نیز قرنطینه شده اند.

در حال حاضر ایالت دلاور، چهارمین ایالت آمریکا با بیشترین شمار مرگ زندانیان بر اثر کرونا به نسبت جمعیت عمومی این ایالت را دارد.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که وضعیت زندان‌های آمریکا در بسیاری از ایالت‌ها مانند کالیفرنیا و نیویورک بحرانی است.

در همین حال پایگاه نشریه «بیزنس اینسایدر» در گزارشی نوشت «شیوع ویروس کرونا در زندان‌های آمریکا بار دیگر ضرورت ترمیم ساختار زندان‌های این کشور را نشان داد.»

این گزارش می‎افزاید «در پی قتل جورج فلوید، معترضان آمریکایی خواستار تغییر در نظامی کیفری آمریکا شدند و علاوه بر این بحران کرونا نیز ضرورت ترمیم ساختار زندان‌ها را آشکار کرد.»

این پایگاه درباره وضعیت بهداشتی زندان‌های آمریکا می‌نویسد «بحران بهداشتی در زندان‌های ما در حال رسیدن به یک نقطه خطرناک است و ۵ مورد از بزرگ‌ترین کانون‌های شیوع ویروس کرونا در آمریکا زندان‌ها هستند.»

بیشتر بخوانید: زندان‌های آمریکا؛ اصلی‌ ترین کانون‌های شیوع کرونا شیوع گسترده کرونا در زندان‌های آمریکا

در ادامه این گزارش آمده است «بازداشت و زندان ضد فاصله اجتماعی است، فضای زندان‌ها کوچک است و لوازمی مانند صابون و ماسک در زندان‌ها کمیاب هستند؛ آزمایش کرونا کافی نیست و استفاده از فضا‌های مشترک نیز در زندان‌ها از عوامل طبیعی افزایش شیوع کروناست.»

«بیزنس اینسایدر» در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که این موارد تنها محدود به چند زندان و یا ایالت نیستند، می‌نویسد «کووید ۱۹ در بسیاری از زندان‌ها در سراسر آمریکا در حال انتشار است؛ برای مثال در زندان کوک که شیکاگو و مناطق اطراف آن را پوشش می‌دهد، در برهه‌ای از زمان از هر ۶ مبتلای به ویروس کرونا در این شهر یک مورد مربوط به این زندان بود.»

این گزارش در پایان می‎گوید «شیوع این ویروس در زندان‌ها از آن جهت هشدار دهنده است که احتمال وجود بیماری‌های زمینه‌ای در میان زندانیان در مقایسه با جمعیت عمومی بسیار بیشتر است و با توجه به واقعیت‌ها در حال حاضر هر حکم زندان به طور بالقوه یک حکم اعدام است.»

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا ویروس کرونا مبتلا شیوع ویروس کرونا زندان های آمریکا زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا