Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مسئول منطقه ای طرح تحول اجتماعی مسجدمحور گفت: این طرح در بیش از 800 محله شهری کشور در حال اجراست و بیش از یک سال است که در پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی اجرا شده است.

حجت الاسلام مهدی موحد روز سه شنبه 24 تیرماه در نشست با اصحاب رسانه در استان مرکزی اظهار کرد: هدفگذاری جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب، تقویت اراده مردم در نبرد تمدنی است و این روزها تحقق این مهم نیازمند تقویت روحیه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازمه برخورداری از جامعه ای دارای اراده قوی در این نبرد، بافت منسجم فعال است. در این خصوص فردی فعال و پویا و آشنا به اقلیم و فرهنگ و خرد محلی نیاز است که رفتاری منطبق بر آموزه‌های دینی داشته باشد تا تمام امکانات حاکمیتی را برای برنامه مورد نظر ولی فقیه جذب کرده و بستر تحقق اهداف را فراهم سازد.

موحد اضافه کرد: طرح تحول اجتماعی مسجد محور تعریف شد تا مسجد، محور تحولات اجتماعی در محله و مقر پیگیری تحولات مختلف اجتماعی باشد.

وی بیان کرد: تبلیغ و ارتباط چهره به چهره یکی از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی است که در این مسیر از امام جماعت محله استفاده می‌شود تا با تمامی افراد محله ارتباط بگیرد، ولو اگر فردی به مسجد نرود.

مدیر پژوهش قرارگاه تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: برخی مجموعه های حمایتی نیز در این جهت فعایت های تربیتی ویژه جوانان و نوجوانان را انجام می‌دهند که این مجموعه ها شناسایی  شده اند، همچنین از طریق مرکز "یارا" خدماتی از سوی سازمان بواسطه این مراکز به محله ها ارائه می‌شود.

وی افزود: طرح تحول اجتماعی مسجد محور در بیش از 800 محله شهری کشور در حال اجراست و بیش از یک سال است که در پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی اجرا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مسجد سازمان تبليغات طرح تحول اجتماعی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه