Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی شاباک ازطریق سامانه های جاسوسی خود که گفته می شود تمامی شهروندان رژیم صهیونیستی را تحت نظارت خود دارد برنامه هایی برای مقابله با ویروس کرونا در دست اجرا دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رادیو عبری زبان رژیم صهیونیستی  بعد از ظهر امروز سه شنبه خبر داد ، سرویس امنیت عمومی (شاباک) بیش از 70 هزار پیامک به اشخاصی که ظاهرا احتمال ابتلای آنها به ویروس کرونا  زیاد است ارسال واز آنها خواسته است تا از خانه خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این رادیو، شاباک از طریق رصد تحرکات ساکنان سرزمین های اشغالی طی هفته گذشته این افراد را پالایش و برای آنها پیامک ارسال کرده است.

بر اساس اخبار منتشر شده این اقدام سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی با واکنش و اعتراض صهیونیستهای ساکن فلسطین اشغالی مواجه شده است به نحوی که دست کم 12 هزار و 500 نفر از آنها به این خواسته اعتراض کرده و از قرنطینه خارج شدند ، در حالی که 700 نفر دیگر نیز بعد از آزمایش های بالینی و مشخص شدن تست منفی آنها ، اجازه خروج از قرنطینه را پیدا کردند.

گفتنی است سوء مدیریت بنیامین نتانیاهو و کابینه اش در تعامل با شیوع ویروس کرونا او را در سیبل انتقادات جامعه و احزاب رژیم صهیونیستی قرار داده است در حالی که کارشناسان از احتمال وقوع شورشی پسا کرونایی یا حتی زودتر از آن سخن می گویند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا رژیم صهیونیستی (اسرائیل)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا رژیم صهیونیستی اسرائیل ویروس کرونا اسرائیل رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد