Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده شامگاه سه شنبه در گفت و گو با شبکه‌ خوزستان اظهار داشت:  اگرچه برگزاری جشن عروسی در استان خوزستان کاهش داشته است اما هنوز ۸۵ درصد تجمع ها مربوط به تشییع جنازه و مراسم خاکسپاری است. لذا از مردم خوزستان خواستاریم دستورالعمل های بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود جدی بگیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:یکی از مواردی که در دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بر آن تاکید شده، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که این مساله یکی از چالش های مهم و جدی در استان خوزستان است.

این مقام ارشد انتظامی افزود : همواره در ماه های اخیر دستگاه های امنیتی از مردم استان نسبت به پیامدهای منفی برگزاری تجمع در مراسم عزاداری و عروسی هشدار داده اند و در این راستا بارها با بزرگان طوایف و بستگان متوفیان مذاکره شده است که مراسم تشییع و خاکسپاری با محدودیت برگزار شود اما بعضا اطرافیان آنها این موارد را رعایت نمی کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در نشست های مختلف به فرماندهان انتظامی و حتی به روسای کلانتری‌ها و پاسگاه ها در استان ابلاغ شده است که هر منطقه ای قصد برگزاری مراسم عزاداری یا عروسی دارند خود به بزرگان مراجعه کرده و با مذاکره و کار ایجابی از تجمع جلوگیری کنند.

سردار عباس زاده بیان کرد : با این وجود اگر در منطقه ای کم توجهی دیده شد، ناچاریم با هماهنگی دادستان از برگزاری مراسم و تجمع ممانعت کنیم .

وی گفت: نیروی انتظامی با همکاری وزارت صمت، تعزیرات، اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌ها اقدام خوبی برای سرکشی و بازدید از اماکن داشته اند که هدف اصلی رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده است.

ویروس کرونا که کووید ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

از ۲۰ اردیبهشت ماه تاکنون وضعیت خوزستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرمز بوده است. 

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روند ابتلا به کرونا در خوزستان از ۱۵ تیرماه به بعد روند کاهشی یافته است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، تا تاریخ ۲۳ تیر مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسیده‌است.

منبع: Adnkronos برچسب‌ها ویروس کرونا انتظامی اهواز پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتظامی اهواز ویروس کرونا انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اعلامیه‌ای اعلام کرد: هم استانی ها از تردد غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه داری و حمل و نقل جادهکای خوزستان امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

کد خبر 750361

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند