Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاتریک شیک پس از سپری کردن یک فصل موفق در لایپزیش، به رم برمی گردد. لایپزیش حاضر به فعال کردن بند خرید 29 میلیون یورویی پاتریک شیک نشد. بعید است پاتریک شیک در رم بماند و حالا شایعاتی مبنی بر علاقه مندی رالف رانگنیک به او در میلان شنیده می شود.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت و اسپورت ایتالیا؛ رالف رانگنیک پس از حضور در میلان، تحولات مهمی در این تیم ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به پاتریک شیک علاقه مند است. این مهاجم 25 ساله در 22 بازی بوندسلیگا موفق به ثبت 10 گل برای لایپزیش شد. با توجه به خروج احتمالی زلاتان ابراهیموویچ، پاتریک شیک می تواند جانشین او در میلان باشد.

همچنین بخوانید:

لایپزیش برای جذب پاتریک شیک پیشنهاد قرارداد قرضی با حق خرید اجباری به آاس رم می دهد

اوپامکانو، راشیتسا و شیک سه گزینه رانگنیک برای تقویت میلان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاتریک شیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا