Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:22:24 GMT

اتوماسیون فولاد برای ارتباط با سازمان لیگ قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۳۱۵۲

اتوماسیون فولاد برای ارتباط با سازمان لیگ قطع شد

هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار این تیم مقابل پرسپولیس داده نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، طبق برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، روز پنجشنبه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولادخوزستان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در حالی است که فولادی‌ها به دلیل ابتلای بالای ٢5 درصد از اعضای تیم‌شان به ویروس کووید-19 در دو هفته گذشته رقابت های لیگ برتر مقابل نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان به میدان نرفته‌اند. 

اعضای این تیم اخیراً در دو مرحله تست PCR زیر نظر ایفمارک شرکت کرده‌اند که نتایج این تست‌ها به اطلاع سازمان لیگ رسانده شده است البته پاسخ تعدادی از تست‌ها نیز ساعتی گذشته به دست مسولان باشگاه رسیده است اما به یک باره سامانه اتوماسیون سازمان لیگ برای باشگاه فولاد به علل نامعلومی قطع شده است تا تنها راه ارتباطی رسمی این باشگاه با سازمان لیگ از ساعت ١٩ امروز (٢4 تیر) مسدود شده باشد. 

این درحالی است در فاصله دو روز مانده تا مسابقه پرسپولیس و فولاد، هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار داده نشده است و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا این لحظه پاسخی به تماس مسؤلان فولاد نداده‌اند. 
لازم به ذکر است، این اتفاق پیش از دیدار فولاد مقابل نساجی در هفته بیست و سوم نیز تکرار شده بود و تا لحظه آغاز بازی تکلیف برگزاری این مسابقه از سوی سازمان لیگ روشن نشده بود.

به گزارش تسنیم،  باشگاه فولاد مستندات مربوط به عدم دسترسی به اتوماسیون سازمان لیگ را در قالب  یک فیلم در سایت خود منتشر کرده است.

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه فولاد سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر

هواداران آلومینیوم اراک و پرسپولیس می‌توانند دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB