Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه رئال مادرید از هواداران خود درخواست کرد که در صورت قهرمانی این تیم در میدان سیبلس جمع شوند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

چندی پیش بود که شیوع گسترده ویروس کرونا در سرتاسر قاره اروپا باعث شد که تمام مسابقات ورزشی از جمله فوتبال به حالت تعلیق در بیاید؛ رقابت‌های لالیگا نیز از این قاعده مستثنی نبود و در حالی که در آن مقطع بارسلونا صدرنشین مسابقات بود، بازی ها به حالت تعلیق در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود بعد از بهتر شدن اوضاع، مسابقات لالیگا از چندی پیش دوباره پیگیری شد و این تیم زین الدین زیدان بوده که با ارائه نمایش های فوق العاده در تمام مسابقات خود بعد از کرونا به پیروزی رسیده است؛ موضوعی که باعث شده رئال مادرید حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها با چهار امتیاز بیشتر نسبت به بارسا در صدر جدول قرار بگیرد.

رقابت‌های هفته سی و هفتم لالیگا اما پنج‌شنبه شب به شکل همزمان پیگیری خواهد شد و در صورتی که رئال مادرید بتواند در دیدار خانگی خود مقابل ویارئال به پیروزی دست پیدا کند، قهرمانی این تیم در لالیگا قطعی خواهد شد.

طی سال های گذشته اما این رسم بین هواداران لوس بلانکوس وجود داشته که آنها بعد از هر قهرمانی رئال، این اتفاق را در شهر مادرید و مشخصا میدان سیبلس جشن می گرفتند. با این حال امسال اوضاع کاملاً متفاوت است چرا که در صورت شکل گرفتن این جشن، امکان رخ دادن یک فاجعه انسانی و ابتلای تعداد زیادی از هواداران به کرونا بسیار بالا خواهد بود.

حالا و در همین رابطه باشگاه رئال مادرید طی بیانیه ای از هواداران خود درخواست کرده که در صورت مسجل شدن قهرمانی این تیم به جشن و پایکوبی در خیابان های مادرید نپردازند و در میدان سیبلس جمع نشوند تا به جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا کمک کرده باشند./ ورزش سه

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم

رئال مادرید شب گذشته با برتری مقابل کادیز و با توجه به شکست بارسلونا در خانه ژیرونا به مقام قهرمانی رقابت های این فصل لالیگا دست یافت.

دانلود (43.8MB)

دیگر خبرها

  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد