Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در بیروت اعلام کرد که هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی با ضربات تحقیرآمیزتر مقاومت مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد جواد فیروزنیا» سفیر ایران در بیروت گفت که جمهوری اسلامی ایران آماده است تا تبادلات تجاری خود با لبنان بخصوص فرآورده‎های نفتی را با واحد پولی این کشور (لیر) انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزنیا که این اظهارات را در گفت‎وگو با شبکه خبری المنار عنوان می‎کرد، افزود: ما برای تقویت همکاری دوجانبه و کمک به لبنان آماده دیدار با حسان دیاب نخست‌وزیر این کشور هستیم و امیدواریم بیروت هم این آمادگی را داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما نمی‎خواهیم دولت لبنان را در تنگنا قرار دهیم و برخی طرف‌ها هستند که مانع همکاری دوجانبه می‎شوند؛ اما ایران این آمادگی را دارد که در رفع هرگونه نیازهای لبنان کمک کند.

سفیر ایران در بیروت گفت: طرح های زیادی وجود دارد که با آن می توانیم از کشور لبنان از کشاورزی و صنعت گرفته تا برق و دارو و دیگر بخش‌های اقتصادی مورد نیاز، حمایت کنیم.

وی تاکید کرد که ایران با وجود تحریم‌های اقتصادی قادر است از دولت و ملت لبنان در هر زمینه‌ای که نیاز دارد، حمایت کند.

فیروزنیا با بیان اینکه آمریکا نه تنها کمکی به لبنان نمی‎کند، بلکه مانع دولت‌ها برای هرگونه کمک به این کشور می‌‏شود، افزود: ایران همیشه در کنار دولت و ملت لبنان و همچنین مقاومت قرار دارد و اگر اسرائیل هرگونه حماقت علیه مقاومت انجام دهد، با ضربات تحقیرآمیزتر از گذشته مواجه خواهد شد.

وی اظهار داشت که در حقیقت آمریکا تلاش می‌کند با استفاده از تحریم‎های شدید علیه ایران اعم از فشارهای اقتصادی و دیگر فشارها، بین ایران و مقاومت فاصله ایجاد کند، ولی ما در کنار محور مقاومت در لبنان و فلسطین قرار داریم و هر اندازه که فشارهای آمریکا بیشتر شود، حمایت ما از محور مقاومت افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفیر ایران لبنان حسان دیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حملات موشکی و توپخانه‌ای به پایگاه‌های صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت با موشک مقر فرماندهی لشگر۹۱ در پادگان «برانیت» را هدف قرار دادند.

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد با توپخانه پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا  و پایگاه السماقه در کفرشوبا را هدف قرار داد.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!