Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: در شرایطی که برگزاری المپیک توکیو قطعی نیست نباید جان ورزشکاران را به خطر بیندازیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شیوع ویروس کرونا جهان ورزش را به حالت کما برد. اگرچه از نیمه دوم اردیبهشت ماه مجوز برخی رشته‌های ورزشی صادر شد اما شدت شیوع ویروس کرونا به خصوص در این روزهای اخیر، شرایط را برای رشته‌های ورزشی و به خصوص المپیکی‌ها سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته شمشیربازی از نیمه دوم اردیبهشت مجوز فعالیت‌های خود را دریافت کرد اما ورزشکاران این رشته همچنان در قرنطینه به سر می‌برند و تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنند.

فضل‌الله باقرزاده در گفتگو با خبرنگار آنا درباره وضعیت ورزشکاران این رشته در روزهای کرونایی گفت: در کجای دنیا فعالیت‌های ورزشکاران و به خصوص المپیکی‌ها از سر گرفته شده است که ما این کار را انجام دهیم؟ البته ستاد مقابله با کرونا مجوز فعالیت‌های ما را در مناطق سفید صادر کرد اما ما در آن مناطق سالن نداریم و به همین دلیل فعالیت شمشیربازان همچنان به صورت انفرادی و در قرنطینه خانگی ادامه دارد.

وی گفت: ورزشکاران ما زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و به صورت مداوم از مربی برنامه می‌گیرند. به هر حال در شرایط فعلی حفظ و نگهداری ورزشکاران جزء اولویت‌ها محسوب می‌شود و ما هم به عنوان متولی در فدراسیون‌های ورزشی باید این موضوع را رعایت کنیم. در حال حاضر ورزشکاران ما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت مداوم با مربی خودشان در ارتباط هستند و از آنها برنامه می‌گیرند. امیدوارم که هر چه زودتر شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کند و زندگی به شرایط عادی برگردد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تأکید کرد: متأسفانه موضوع کرونا برای اکثر مردم عادی شده است در صورتی که نباید چنین اتفاقی بیفتد. هنوز جهان این بحران را سپری نکرده و باید همگی دست در دست هم دهیم و با رعایت کامل نکات بهداشتی از این شرایط عبور کنیم. قطعاً اگر هر ورزشکاری مبتلا به این ویروس شود، به دلیل ناشناخته بودن آن ممکن است عوارض جدی گریبانگیرش شود و حتی مسابقات پیش رو و المپیک را از دست بدهد. به همین خاطر نباید این موضوع عادی جلوه داده شود. ما هنوز نمی‌دانیم المپیک توکیو به صورت قطعی برگزار می‌شود یا خیر؛ بنابراین نباید جان ورزشکاران را به خطر بیندازیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: شمشیربازی رئیس فدراسیون شمشیربازی فضل الله باقرزاده المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی

ایسنا/گیلان مدر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۲ این شرکت سوخت ۱۱ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در استان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند را تامین کرد.

مجتبی شکوری امروز پنجم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۵۶ لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گیلان سوخت ۱۱ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی را تامین می‌کند.

وی با بان اینکه از این مقدار نفت سفید توزیع شده در استان، ۱۱ میلیون و ۱۵۶ هزار لیتر برای مناطق سخت گذر و کوهستانی ارسال شده است، افزود: هفت میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۵۶ لیتر نیز برای خانوارهای عادی و فصلی ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان تصریح کرد: در سال گذشته برای هر خانوار فاقد گاز طبیعی ساکن در مناطق سخت گذر، ۱۱ سهمیه معادل ۲۳۱۰ لیتر و برای هر خانوار ساکن عادی ۱۰ سهمیه معادل ۲۱۰۰ لیتر و برای هر خانوار فصلی سه سهمیه معادل ۶۳۰ لیتر تخصیص و تحویل شده است.

شکوری خاطرنشان کرد: از این تعداد خانوار گیلانی مصرف‌کننده نفت سفید، ۵۰ درصد در مناطق عادی و ۴۵ درصد در مناطق سخت گذر سکونت دارند و مابقی مربوط به ساکنان مناطق فصلی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود