Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@03:22:54 GMT

ستاره جنجالی استقلال به دنبال جدایی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۴۰۱۴

ستاره جنجالی استقلال به دنبال جدایی

ظاهراً محمد بلبلی به نزدیکانش در تیم استقلال گفته شرایط سختی را سپری می‌کند و دیگر تحمل این وضعیت را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد بلبلی در ابتدای فصل جاری لیگ برتر با کلی سر و صدا در حالی از تیم سپیدرود رشت به استقلال منتقل شد که فولادی‌ها درباره اش گفتند او پیش از استقلال با آن‌ها قرارداد بسته و باید برای آن‌ها به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اختلاف نظر‌ها موجب شد بلبلی با ابراز تمایل زیاد برای بازی در استقلالِ استراماچونی، راضی شود جریمه مالی و ۴ ماه محرومیت از حضور در لیگ برتر را به جان بخرد. او در دوران حضور استراماچونی در ۳ دیدار لیگ برتری برای استقلال به میدان رفت. دقایقی مقابل ذوب‌آهن (۹ دقیقه)، دقایقی روبه‌روی گل‌گهر سیرجان (۸ دقیقه) و ۶ دقیقه هم روبه‌روی سایپا.

مصدومیت دلیل اصلی دور شدن محمد بلبلی از ترکیب اصلی بود تا در نهایت سرمربی ایتالیایی استقلال رفت و با حضور فرهاد مجیدی او دیگر رنگ ترکیب استقلال را ندید، حتی برای چند دقیقه! او که در نبود امیرارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مرتضی تبریزی اولین گزینه کادر فنی برای بازی در نوک خط حمله این تیم محسوب می‌شد حتی در دیدار با سایپا و تراکتور فرصتی برای این موضوع پیدا نکرد تا به نوعی از وضعیت نامشخصش لطمه بخورد. او به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش صراحتاً روبه‌روی کادر فنی تیمش ایستاد؛ اینکه عکسی از خودش کنار استراماچونی در حال تمرین را پست کرد و زیرش نوشت: «به دنبال آینده‌ام خواهم رفت و می‌دانم همه چیز بر وفق مرادم خواهد شد. فراموش نمی‌کنم که دنیا منتظر هیچ کس نمی‎مونه پس آرزوهامو زندگی می‌کنم (همراه با یک قلب مشکی)»

کاملاً مشخص است محمد بلبلی که ۴ فصل با استقلال قرارداد دارد از حالا به فکر جدایی از این تیم افتاده و می‌داند فرهاد مجیدی هیچ اعتقادی به او ندارد که اگر داشت زکریا مرادی که از تیم امید استقلال به این تیم پیوسته را به مهاجم گلزن یک تیم لیگ برتری ترجیح نمی‌داد. ظاهراً او به نزدیکانش در تیم گفته شرایط سختی را سپری می‌کند و دیگر تحمل این وضعیت را ندارد. ناگفته نماند انتشار پست اخیر هم برای بلبلی دردسر‌هایی در تیم ایجاد کرده که البته قطعاً خودش با علم به این موضوع در تیم فرهاد مجیدی، از استراماچونی یاد کرده است.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمد بلبلی استقلال لیگ برتر ایران محمد بلبلی محمد بلبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر کیمیش با توماس توخل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد اما قطع همکاری این باشگاه با این مربی آلمانی ممکن است شرایط را برای او تغییر دهد.

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که او در حال بررسی شرایط جدایی از بایرن است و از چند باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده بودند که بارسلونا در بین مدعیان اصلی جذب این بازیکن به چشم می‌خورد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا همچنان شرایط این ستاره آلمانی را به دقت زیر نظر دارند. قرارداد او در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نیست.

بایرن باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد که آیا حاضر است کیمیش را در این تابستان به فروش برساند یا خطر از دست دادن او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده را خواهد پذیرفت. اگر آنها تصمیم به فروش او در این تابستان داشته باشند، بارسا می‌تواند این بازیکن را با مبلغی در حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟