Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس به ورود دستگاه قضایی به موضوع تملک 58 واحد تولیدی توسط بانک‌های استان خبر داد و گفت: این واحدها که اغلب در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی توسط بانک‌ها تملک شده و به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل در آمده‌اند به چرخه تولید استان بازگردانده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در بازدید از پتروشیمی مرودشت با بیان اینکه باید ظرفیت‌های تولیدی استان را حفظ و صیانت کرده و در راستای توسعه آن کمک کنیم، اظهار داشت: پتروشیمی مرودشت با داشتن سابقه 60 ساله در دورانی که کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن است می‌تواند در رونق تولید، اشتغال جوانان و تحقق شعار سال در استان نقش مهمی را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در راستای بررسی مشکلات مطرح شده در پتروشیمی مرودشت و همچنین موارد زیست محیطی آن لازم بود دیدار میدانی از پتروشیمی مرودشت داشته باشیم، گفت: وجود این واحد عظیم صنعتی ظرفیت قابل توجهی برای شهرستان مرودشت و استان محسوب می‌شود که این امر ضرورت توجه مسئولان استان به مشکلات این واحد تولیدی را بیشتر می‌کند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه سفر به شهرستان مرودشت با حضور در واحد تولیدی در حال احداث اسانس و کنستانتره گیاهان دارویی با بیان اینکه شهرستان مرودشت با داشتن ظرفیت‌های فراوان کشاورزی زمینه مناسبی برای توسعه صنایع تبدیلی دارد، گفت: کمک به این واحد صنعتی در آستانه شروع به کار با تمام ظرفیت می‌تواند به اشتغال جوانان منطقه کمک شایانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: با طرح مشکل این واحد تولیدی در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تشکیل جلسه مشترک با بانک‌های مربوطه و رفع مشکل اعطای تسهیلات به آن می‌توانیم زمینه اشتغال 250 نیروی کار جدید به صورت مستقیم و 5 هزار نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم کنیم.

موسوی با بیان اینکه پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس و تأکیدات وی بر پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی دیدار مسئولان قضایی از واحدهای دارای مشکل افزایش یافته و در همین راستا همکاری و تعامل با مجموعه اجرایی نیز بیشتر شده است اظهار امیدواری کرد: با این رویکرد تعاملی دستیابی به اهداف شعار سال و جهش تولید در استان فارس محقق می‌شود.

وی در ادامه به ورود دستگاه قضایی به موضوع تملک 58 واحد تولیدی توسط بانک‌های استان خبر داد و بیان داشت: این واحدها که اغلب در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی توسط بانک‌ها تملک شده و به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل در آمده‌اند به چرخه تولید استان بازگردانده می‌شوند.

انتهای پیام/ ی

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه پتروشیمی اسانس مرودشت تملک واحدهای تولیدی پتروشیمی مرودشت واحد تولیدی استان فارس توسط بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی در برخی از معابر مرودشت + فیلم
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود