Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌شمالی از عدم برپایی نماز جمعه ۲۷ تیرماه در شهرهای بجنورد، شیروان و گرمه خبر داد.

حجت الاسلام آزموده در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان، نمازهای عبادی سیاسی جمعه  ۲۷ تیرماه در۱۳ شهرآشخانه، اسفراین، صفی آباد، پیش قلعه، جاجرم، درق، راز،سنخواست ،شوقان، غلامان، قاضی، فاروج و تیتکانلو با رعایت موارد بهداشتی  و مراقبتی و براساس دستورالعمل الزامات سلامت مساجد و مصلی ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درراستای هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا، مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه در شهرهای بجنورد، شیروان و گرمه  لغو شد و نمازجمعه در این مناطق تابع تعیین و اعلام مصادیق جدید ازمناطق سفید و زرد خواهد بود.

آزموده یادآورشد: به علت وضعیت استان نماز جمعه هفته گذشته ۲۰ تیرماه هم در بجنورد و گرمه لغو شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي نماز جمعه استانی سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه در نشست خبری افزود: ۲۴ نفر از کارگران استان به‌طور همزمان با کارگران سایر استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند و از نزدیک از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در استان، افزود: در قالب برپایی آیین اختتامیه این جشنواره از ۲۶ کارگر نمونه و برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.
اسلام خواه با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان ۷،۴ درصد بود، افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برای امسال هشت هزار و ۴۳۳ نفر است که ۴۰ درصد از این تعداد مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.
مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۵ شغل بود که در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد که بر این اساس ۱۲۰ درصد از برنامه محقق شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد