Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا سعید آذری در خصوص شرایط به وجود آمده برای تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خو د گفت: کرونا تا زمان نامعلوم وجود دارد اما باید بگویم که این ویروس به غیر از بیمار کردن مردم در سراسر جهان، کارهای دیگری هم می‌تواند انجام دهد به عنوان مثال می‌تواند باعث قطع شدن ناگهانی اتوماسیون اداری یک سازمان شود تا تبادل اطلاعات راجع به آن صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ورزش اگر بخواهند، یک مسابقه را به علت درصد بالای بازیکنان ابتلا به بیماری کرونا کنسل می کنند ولی در بعضی موارد این امر شدنی نیست چون ویروس کرونا روی بعضی رنگ‌ها کارایی ندارد لذا خود به خود درصد بیماری کاهش پیدا می‌کند تا آن مسابقه به هر طریقی انجام شود.

همچنین در اطلاعیه اخیر باشگاه فولاد آمده است که اعضای این تیم اخیرا در ۲ مرحله تست PCR زیر نظر ایفمارک شرکت کرده‌اند که نتایج این تست‌ها به اطلاع سازمان لیگ رسانده شده است؛ البته پاسخ تعدادی از تست‌ها نیز شب گذشته به دست مسوولان باشگاه رسیده است.

این در حالی است که اتوماسیون اداری تیم فولاد برای ارتباط با سازمان لیگ و اطلاع از آخرین وضعیت برگزاری یا عدم انجام دیدار با پرسپولیس، قطع شده و فولادی ها اکنون در وضعیت نامشخصی به سر می برند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۳۹ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی جای گرفته است.

برچسب‌ها سعید آذری فولاد خوزستان اهواز پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید آذری فولاد خوزستان اهواز سعید آذری فولاد خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری ۶۵۷ مورد تعرض به اراضی دولتی از ابتدای سال توسط یگان حفاظت این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: مساحت این اراضی بیش از ۱۷۷ هکتار بوده است.

به گزارش مشرق، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در مورد اجرای احکام قطعی نیز در فروردین ماه امسال، ۲۱ مورد حکم قطعی به مساحت ۵۴ هکتار در کل کشور اجرا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مؤثر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مبارزه با زمین‌خواری در کشور، افزود: نیروهای یگان حفاظت در همه استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس