Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آموزشی الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: آزمون‌های نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ آغاز و روز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ خاتمه یافت. دانشجویان و اساتید جهت برگزاری آزمون از سامانه های مختلف اعم از Adobe Connect،LMS ، درس افزار و غیره استفاده کردند.

دکتر اسلام ناظمی

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی افزود: در طول مدت آزمون‌ها، قریب به ۹ هزار دانشجو و ۷۴۳ استاد  از سامانه   Lms و Adobe Connect که زیر نظر مرکز آموزش های مجازی دانشگاه است، استفاده نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمان حدود ۳۳۰۰ آزمون در این دو سامانه برگزار شد.

دکتر ناظمی در خصوص پشتیبانی فنی برگزاری آزمون‌های مجازی یادآور شد: در مجموع بالغ بر ۱۰۰ نفر از همکاران دانشگاه شامل همکاران فنی مرکز آموزش الکترونیکی و همکاران معرفی شده از سوی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها که آموزش های لازم را در مرکز الکترونیکی فرا گرفته بودند وظیفه پشتیبانی کلیه آزمون ها را به عهده داشتند.

وی با ضبط و نگهداری محتوای تمام کلاس ها و جلسات مجازی خیر داد و تصریح کرد:  تاکنون بالغ  بر۵۰ هزار جلسه معادل ۷۰ هزار ساعت محتوای ضبط شده کلاسهای درس بر روی سرورهای مرکز آموزش الکترونیکی ضبط، ذخیره و نگهداری مش ود که تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در اختیار دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی در خصوص برگزاری غیرحضوری جلسات دفاع از پایان نامه ها گفت: با عنایت به غیرحضوری شدن جلسات و دفاعیه‌ها، تاکنون ۴۰۰ جلسه شامل جلسات گروه‌ها، شوراها و وبینارها توسط مرکز آموزش مجازی برگزار شده است. همچنین پیش بینی می‌شود تا شهریورماه ۱۳۹۹، قریب به دو هزار جلسه دفاع به صورت الکترونیکی در مقاطع دکتری و ارشد برگزار شود.

دکتر ناظمی در پایان با اشاره به برنامه های در دست اجرا در مرکز آموزش الکترونیکی خاطرنشان شد: هم اکنون در مرکز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری ترم تابستان، مصاحبه دکتری و شروع سال تحصیلی جدید هستیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آموزش مجازی دانشجویان امتحانات پایان ترم دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درخصوص برگزاری دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: دوره یک روزه ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، با هدف توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با همکاری سازمان فضا مجازی سراج مرکز قزوین و مرکز امور بانوان اداره آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین بیان کرد: کارشناسان مطرح کشوری و استانی از جمله دکتر صالح اصغری، استاد حسین حق پناه، خانم معظمه صابری، حامد کبودوند و محمدصادق جهان بخش به عنوان مدرسین این دوره به تدریس عناوین مختلفی مانند اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، مدیریت رسانه در خانواده، نوجوان دیجیتال، سواد روایت و تربیت در عصر پساحقیقت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد مختص مربیان آموزش خانواده و معلمان سواد رسانه است ادامه داد: با توجه به میزان اهمیت موضوع این دوره، در نظر داریم تا توجه خود را در استمرار برگزاری این دوره‌ها به کار گرفته و در تلاشیم تا طرح امتداد این رویداد را به صورت غیر حضور در شبکه‌های مجازی ادامه دهیم تا محتوا آموزشی به روز در اختیار مخاطبین دوره قرار بگیرد.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: محل برگزاری دوره ضمن خدمت شهیده طاهره هاشمی یکی از مدارس استان بوده و تلاش ما در راستا امتداد بخشیدن به این رویدادها مستمر خواهد بود.

کد خبر 6087049

دیگر خبرها

  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی