Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- دستورالعمل نحوه برگزاری مرحله سوم آزمون المپیاد کامپیوتر با توجه به شیوع بیماری کرونا از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

در راستای اجرای پروتکل‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان دستورالعمل نحوه برگزاری مرحله سوم آزمون المپیاد کامپیوتر به ادارات کل استان‌ها  ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، با توجه به ادامه‌دار بودن شیوع بیماری کرونا وعدم امکان حضور ۸۰ نفر برگزیده مرحله دوم آزمون المپیاد کامپیوتر در آزمون عملی مرحله سوم ( به‌صورت حضوری) ، ۷ بند اصلاحی نحوه برگزاری این المپیاد در تابستان ۹۹ به شرح زیر ابلاغ شد:

۱-امسال مرحله سوم المپیاد کامپیوتر برگزار نمی‌شود:

هرسال حدود ۸۰ نفر برگزیده مرحله دوم در آزمون عملی مرحله سوم شرکت کرده و حداکثر تا۴۰ نفر برگزیده این آزمون به دوره آموزشی تابستان راه می‌یافتند. امسال۸۰ نفر برگزیده آزمون مرحله دوم (پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی این المپیاد که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود) در آزمون پایانی دوره تابستانی شرکت می‌کنند.

۲-کلاس‌های آموزشی دوره تابستان ۹۹ این المپیاد به‌صورت مجازی از روز شنبه به تاریخ ۴ مرداد ۹۹ شروع و تا روز جمعه به تاریخ ۱۴ شهریور ۹۹ برای عموم دانش آموزان ارائه خواهد شد. 

مجموعه‌ای از فیلم‌ها، منابع درسی و تمرین‌ها به‌تدریج و در این بازه زمانی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. همه دانش آموزان در هر رده سنی و هر رشته‌ای می‌توانند به‌صورت کاملاً اختیاری از این منابع آموزشی استفاده کنند. (حضور در این کلاس‌ها برای شرکت‌کنندگان هیچ‌گونه حقی ایجاد نمی‌کند و گواهی یا مدالی برای شرکت در این دوره به هیچ‌کس اعطاء نخواهد شد.)

۳-با اعلام نتایج قطعی مرحله دوم، برای۸۰ نفر برگزیده این المپیاد به مدت یک هفته ( ۱۵ لغایت ۲۲ شهریور) کلاس رفع اشکال ( به‌صورت آنلاین) برگزار می‌شود.

۴-آزمون‌های تئوری و عملی پایان دوره آموزشی تابستان، از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۷ شهریور، پس از کسب مجوزهای لازم از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به‌صورت حضوری و متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

۵-درخواست‌های تجدیدنظر در تاریخ‌های ۲۹و۳۰ شهریور بررسی و نتایج نهایی دوره در پایان شهریورماه اعلام خواهد شد.

۶-در پایان دوره آموزشی تابستان، حداکثر به ۴۰ نفر که بالاترین نمره علمی و عملی را در آزمون‌های این دوره کسب کرده‌اند، مدال اعطاء خواهد شد (۸مدال طلا، حداکثر ۱۶ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز).

۷-دانش آموزان پایه دهم دارنده مدال نقره کشوری المپیاد کامپیوتر دوره آموزشی تابستان ۹۸-۹۹ بنابر تصویب کمیته علمی کامپیوتر، در صورت تمایل می‌توانند بدون شرکت در آزمون‌های مرحله اول و دوم، در دوره آموزشی تابستان۹۹ حضور یابند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بیماری تابستان کامپیوتر دوره آموزشی تابستان نحوه برگزاری بیماری کرونا دانش آموزان نفر برگزیده مرحله سوم مرحله دوم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی