Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تذکر خبرنگار شبکه خبر به نمایندگان در خصوص رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی با استقبال کاربران همراه بود و سوژه رسانه‌ها شد. تاریخ انتشار: 08:59 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۶۸۸

خبرگزاری میزان - روزنامه خراسان نوشت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای مقابله با کرونا باید جدی گرفت رعایت فاصله اجتماعی در کنار ماسک زدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز و بعد از جلسه مشترک کمیسیون صنایع مجلس با وزیر خارجه خبرنگار شبکه خبر در حال پرسیدن سوالاتی درباره نتایج این جلسه از وزیر امور خارجه و نمایندگان بود که می‌بیند فاصله اجتماعی رعایت نشده به همین دلیل خبرنگار هنگام مصاحبه به نمایندگان تذکر می‌دهد که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.این اتفاق با استقبال از سوی کاربران همراه شد.

کاربری نوشت: «امر به معروف و نهی از منکر واجبه و این خبرنگار بهترین کار رو کرد و به همه یاد داد که برای امر به معروف کردن و تذکر به نماینده‌ها و وزیر نیاز به مجوز نیست.»

کاربر دیگری نوشت: «کاش خود مسئولان به توصیه‌ها عمل کنن و الگویی برای مردم باشن.»

بیشتر بخوانید: آیا ویروس کرونا دچار جهش شده است؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خبرنگار فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در ورامین طی سخنانی گفت: عملکرد نمایندگان فرماندار در انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی عالی بود و باید این عملکرد در مرحله دوم نیز تکرار شود.

وی افزود: عملکرد عالی شما نمایندگان فرماندار باعث شد که به اذعان همه کارشناسان، انتخاباتی بی نقض در اجرا برگزار شود.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اهمیت صیانت از آرا گفت: ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است و باید نمایندگان فرماندار همانند دیگر اجزای ستاد انتخابات از حق الناس که همان آرای مردم باشد حراست و صیانت کنند.

وی افزود: در دور دوم با توجه به قوانین یک نامزد با یک رأی بیشتر وارد مجلس می‌شود و این حساسیت کار را نشان می‌دهد و باید نهایت دقت در برگزاری و شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: همکاری لازم عوامل اجرایی و نظارتی همانند دور اول باید در بالاترین سطح در این انتخابات انجام بگیرد.

کد خبر 6098748

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!