Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله پایانی پنجمین دوره مسابقه‌های سخنرانی‌های ترویجی دانشگاه تهران (UT-TED) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقات که با هدف ترویج علم و آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه و همچنین فراهم آوردن بستری مناسب جهت طرح و تبادل پیشنهادهای علمی و انگیزشی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با شیوع بیماری کووید ۱۹ و شروع دوران قرنطینه در اسفند ماه سال ۹۸ آن هم درست اندکی پیش از برگزاری پنجمین دورۀ مسابقۀ سخنرانی‌های ترویجی UT-TED، برگزاری این دوره از مسابقه به تعویق افتاد.

بنابراین شرایط پیش آمده  ایجاب کرد تا با همراهی مخاطبان این مسابقه ، رقابت نهایی بیست سخنران برگزیده در مرحلۀ پایانی این دوره از رویداد به شیوه‌ای متفاوت  و به صورت مجازی برگزار شود.

آخرین مهلت ارسال فایل سخنرانی ۲۰ سخنران برگزیده به صورت مجازی تا ۲۰ مرداد ۹۹  و شروع رقابت ۲۵ مرداد است 

شناسه تلگرامی UT_TED_۵@(ارتباط با دبیرخانه) و ایمیل anjomanelmi@ut.ac.ir راههای ارتباطی این مسابقات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی