Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به ضرورت : فعال سازی واحدهای راکد بخش صنعت و کشاورزی استان تهران بر مطالبه گری جهت تحقق۳۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به لزوم توجه به وضعیت شهرک های صنعتی استان اظهار داشت: مشکلات ۱۱ هزار و ۲۰۰ هکتار از شهرک‌های صنعتی استان که فاقد امکانات اولیه همچون آب، برق و گاز هستند، مورد رسیدگی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید در برخی موارد تأکیدات ویژه داشته باشیم تا فعال سازی واحدهای غیرفعال و همچنین راکد در دو بخش صنعت و کشاورزی در استان پیگیری شود و جهت فعال سازی مجدد آنها اقداماتی لازم صورت گیرد.

محسنی بندپی سپس گفت: دستگاه‌های ملی، سهم استان تهران را نمی دهند که باید در این زمینه مطالبه گری صورت گیرد و در راستای احقاق ۳۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده مطالبه داشته باشیم و مکاتباتی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: استان تهران دومین استان از نظر تعداد واحدهای راکد در کشور است؛ هر چند از نظر درصد واحدهای راکد وضعیت بهتری نسبت به کشور دارد و به طور متوسط ٢١ درصد واحدهای داخل شهرک‌های صنعتی کشور راکد هستند ولی در استان تهران ١٧ درصدی واحدها در شهرک های صنعتی راکد هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران شهرک های صنعتی شورای برنامه ریزی مطالبه گری محسنی بندپی صنعت و كشاورزي شهرک های صنعتی واحدهای راکد استان تهران فعال سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حیدر فتح‌زاده در نشستی با معاونان شورای نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد:  بخش اعظمی از سهم ارزش افزوده استان مربوط به بخش معدن بوده و بر اساس آمارگیری سال گذشته حدود ۱۳.۷ درصد سهم ارزش افزوده معدن کل کشور در آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد: حدود ۱۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان در بخش معدن استان سرمایه گذاری شده و میزان اشتغال این بخش هفت هزار و ۸۲۷ نفر است.

وی وضعیت نرخ مشارکت و نرخ بیکاری استان را مطلوب دانست و افزود: ۴۲ درصد ارزش افزوده استان مربوط به صنعت و معدن، ۹ درصد در بخش کشاورزی و مابقی ارزش افزوده استان در بخش خدمات است.

فتح زاده افزود: اصلی‌ترین قابلیت فراروی توسعه استان، تعدد و توانمندی بخش خصوصی استان است که توانسته بخش اعظم فرصت‌ها و منابع توسعه در استان از جمله اراضی حاصلخیز، معادن، بازار خدمات، مرز و ... را در مسیر فرآوری و مولدسازی قرار دهد و با هدایت سرمایه‌گذاری‌های گسترده و ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های متنوع، بستر مطلوبی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی فراهم سازند.

وی گفت: بر اساس آخرین برآوردهای مرکز آمار ایران این استان با ۴ میلیون و ۷۵ هزار نفر جمعیت دارای ۲۳ شهرستان، ۷۲ شهر، ۱۴۲ دهستان و ۵۲ بخش است. تبریز به عنوان پرجمعیت ترین شهر آذربایجان شرقی، ۴۱ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

فتح‌زاده تصریح کرد: آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان دارد و سهم ارزش افزوده این استان از کل کشور ۳.۶ درصد است.

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان