Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم قطعی مدیران سابق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مرودشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی اظهار داشت: سه متهم این پرونده شامل دو نفر از مدیران سابق این مجموعه و یک نفر دلال که زمینه حیف و میل اموال عمومی و اخلال در نظام اقتصادی را فراهم کرده بودند پس از دستگیری در سال 98 و طی شدن مراحل تحقیق در دادسرا و صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی کشورمستقر در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارجاع شد که پس از برگزاری سه جلسه رسیدگی متهمان پرونده جمعاً به 20 سال حبس محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این پرونده محسن کمالی فرزند غلامرضا با افراد دیگری به نامهای علی خادمیان فرزند محمدعلی و رضا چنگیزی فرزند حسن اقدام به اخذ رشوه از کوره داران و رانندگان کرده بودند بیان داشت: بر اساس حکم صادره علی خادمیان یکی از مسئولان سابق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مرودشت به هفت سال حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ 308 میلیارد و 919 میلیون ریال و انفصال دائم از خدمات دولتی و همچنین ضبط تمامی اموال که از طریق خلاف قانون به دست آورده محکوم شد.

اخلالگران ارز در دوران کرونا را بشناسیدجزئیات محکومیت دو نماینده مجلس و سایر اخلالگران حوزه خودروکشف 17 میلیون ارز در نخستین طرح سراسری مقابله با اخلالگران ارزی

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین افزود: بر اساس این حکم رضا چنگیزی یکی دیگر از مسئولان  سابق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مررودشت نیز به 10 سال حبس تعزیری و جزای نقدی به مبلغ 308 میلیارد و 919 میلیون ریال و انفصال دائم از خدمات دولتی و ضبط کلیه  اموال که از طریق غیرقانونی به دست آمده محکوم شد. 

‌موسوی افزود: متهم سوم مطرح در پرونده محسن کمالی که به عنوان دلال در این پرونده زمینه تضییع بیت‌المال را فراهم ساخته بود نیز با توجه به همکاری در مراحل تحقیقات به سه سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد.

وی تصریح کرد: رأی صادره در خصوص این افراد قطعی است.

لازم به ذکر است درباره بخش دیگری از اتهام نامبردگان که در صلاحیت محاکم کیفری 2 است، در خرداد ماه امسال رأی مقتضی صادر شد.

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT12 بیشتر بخوانید... صدور احکام سنگین‌‌ برای اخلال‌گران نظام اقتصادی در قم / ‌پرونده ‌شرکت ساینا شیمی ‌در حال رسیدگی است اسامی اخلال‌گران نظام اقتصادی در گلستان اعلام شد + فیلم ۱۴۷۹ پرونده برای متخلفان اقتصادی و اخلال‌گران بازار قم تشکیل شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظام اقتصادی استان فارس محکوم شد سال حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده فروش سه هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین و ۱۳ هزار و۳۳۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کلاله رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و جایگاه دار متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این تخلف را بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت جایگاه، کشف و پرونده تخلف جایگاه دار را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6097305

دیگر خبرها

  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای