Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -

 مهندس  هوشنگ بازوند  در دیدار با شهردار، معاونین و شهرداران مناطق هشتگانه کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه از شهرداری ریسک‌پذیر، باحوصله و اعتمادبه نفس بالا بهره می‌برد، گفت: زمانی که کرمانشاه کلانشهر اعلام شد نگران بودیم و به دنبال شهرداری بودیم که کلانشهر شدن کرمانشاه را هویدا کند که بحمدالله مجموعه شهرداری به خوبی در این راستا حرکت کرده و مدیران شایسته ای انتخاب شدند که می‌توانند هر کدام شهردار یک کلانشهر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی افزود: جذب سرمایه گذار در افزایش سرانه درآمدی مردم می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد، بر همین اساس باید حساب ویژه‌ای برای ورود سرمایه گذاران به استان باز کنیم.

 بازوند اظهار داشت: بحث زیباسازی شهر یکی از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهر باید طوری زیبا سازی شود تا افرادی که وارد شهر می‌شوند کلانشهر شدن را در آن حس کنند.

 استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مدیریت و کار در شهرداری بسیار سخت است، افزود: در حالی که کشور و استان در مرحله اول درگیر تحریم‌های ظالمانه و در مرحله بعدی گرفتار ویروس کرونا شد اما شهرداری کرمانشاه کارهای عمرانی بزرگی انجام داده است.

 بازوند بر نقش شهرداری کرمانشاه در کنترل و مدیرت بحران کرونا تاکید کرد و افزود: شهرداری در این زمینه خیلی زحمت کشید و خوب وارد عمل شد هرچند ممکن است توقع مردم بیش از این باشد.

 استاندار کرمانشاه همچنین از مدیران شهرداری خواست تا نسبت به تسهیل گری در روانسازی و کاهش ترافیک توجه ویژه داشته باشند.

 بازوند در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: استانداری، شهرداری و شورای شهر یک خانواده هستند و خروجی کار آنها باید به نفع مردم باشد.


پروژه‌های عمرانی شهرداری پیشرفت چشمگیری داشته است

  شهردار کرمانشاه در ادامه این نشست اظهار داشت: باید فضای کار و تلاش را در کرمانشاه برای آبادانی بیشتر گسترش دهیم و در این زمینه تعامل بیشتری با هم داشته باشیم.

 دکتر سعید طلوعی افزود: در این شرایط که مشکلات اقتصادی در کشور بیداد می‌کند و بیماری کرونا نیز مزید بر آن شده است، پروژه‌های عمرانی شهرداری پیشرفت چشمگیری داشته است.

 وی خاطرنشان کرد: بدون شک در سایه همدلی است که کارها رونق می‌گیرد و اعتماد مردم نیز افزایش خواهد یافت.

 طلوعی گفت: شهر امانت در دست ماست و باید امانت دار خوبی باشیم و با تعامل اگر دردی در شهر وجود دارد با تشخیص درست به درمان آن بپردازیم.

 شهردار کرمانشاه بیان داشت: در کرمانشاه ثروت فراوان داریم به طوری که در حال حاضر ذخیره حقوق تیرماه را نیز کنار گذاشتیم و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

 وی ادامه داد: مجموعه استانداری باید مسائل شخصی و سلیقه‌ای را در بحث‌های کاری، مردم و شهر مداخله ندهند و اولویت اول مدیران سازندگی، توسعه شهر و همچنین خدمت به مردم باشد.

 طلوعی اظهار داشت: علی رغم تمام مشکلات اهل مبارزه با فقر و گرانی، بیماری و … هستم و می‌توانیم در این راه موفق عمل کنیم و کارها را پیش ببریم.

 وی بیان داشت: پروژه‌های ما از جمله تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، پارکینگ شهرداری و … با تعامل سازنده با قرارگاه خاتم و سعی و تلاش نیروها پیشرفت چشمگیری دارند.

 طلوعی به خدمات دیگری از جمله کاهش ترافیک شهری اشاره کرد و گفت: این خدمات اگر چه کافی نیستند، اما تمام همت خود را در راستای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت و مجموعه شهرداری در این راستا به حواشی اهمیت نمی‌دهند و تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم معطوف کرده‌اند.

 شهردار کرمانشاه در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امسال هیچ‌گونه پولی را از استانداری دریافت نکردیم با این حال مردم از خدمات شهرداری راضی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست

ایسنا/فارس معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست، فراهم کردن زمینه برای تحصیل و ازدواج را از مهم‌ترین اهداف این کمیته عنوان کرد.

حبیب الله آسوده امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس ابتدا با بیان اینکه پایه نظام اسلامی، مردم و هدف آن در وهله اول تربیت است، گفت: در مکتب اسلامی، تعالی معنوی انسان‌ها مدنظر است، در حالی که در سایر مکاتب، سود دنیوی در اولویت قرار دارد و به همین دلیل است که بر خلاف سایر انقلاب‌ها که رهبرانش پس از پیروزی صرفا به دنبال حفظ جایگاه خود و برقراری امنیت هستند، امام راحل ما پس از گذشت تنها ۲۰ روز از پیروزی انقلاب، حکم تاسیس کمیته امداد را صادر می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد مردمی و در خدمت مردم است، برگزاری آیین نکوداشت خیرین را در راستای دستیابی به دو هدف اساسی عنوان کرد و گفت: هدف اول، عمل به حکم قرآن کریم است که خداوند در آن بر ضرورت تجلیل و تکریم خیرین تاکید دارد و هدف دوم این است که تلاش کنیم همه مردم را به مشارکت در امور خیر، ترغیب کنیم.

آسوده با تاکید بر اینکه هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست، گفت: مردم، گروه‌های مرجع، خیرین و مسئولین، همگی باید بدانند که بدون هم‌گرایی، توسعه به خوبی شکل نمی‌گیرد و سیاست ما در این نشست این است که دست به دست هم دهیم و عهد کنیم که چند معضل اساسی را در استان فارس به حداقل رسانده یا حتی ریشه‌کن کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از مهم‌ترین موضوعات و معضلاتی که باید در راستای رفع آن کوشش کرد را فراهم کردن زمینه تحصیل برای تمامی کودکان عنوان کرد و گفت: فارغ از اینکه کدام وزارتخانه و نهاد در این موضوع وظیفه دارد، همه ما مسئول هستیم و نباید بگذاریم در شهر، محله و روستایمان حتی یک کودک از تحصیل باز بماند و اگر این زمینه برای کودکی فراهم نشد، مسئولیت اینکه او به هر راه کجی کشیده شود، بر گردن ماست.

وی یکی دیگر از موضوعات مهم را فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان عنوان کرد و گفت: فرزندآوری تنها یکی از اهداف ازدواج است و ایجاد نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی را هم باید در اهمیت این موضوع، مد نظر قرار دهیم. دولت هم گام‌های موثری را در این زمینه برداشته است اما به تنهایی نمی‌تواند. مردم سخاوتمند باید پای کار بیایند تا زمینه ازدواج آسان را در تمام استان فارس فراهم کنیم.

آسوده، سومین مساله مهم را بحث مسکن عنوان کرد و گفت: دولت در جلسه شورای عالی مسکن زمینه احداث ۳۳ هزار واحد مسکن را فراهم کرده است اما لازم است که مردم هم پای این کار بیایند که فراهم کردن مسکن به نیازمندان شوکت و عزت می‌دهد و چنین کار بزرگی، اجر بی نظیر دنیوی و اخروی در پی دارد.

این مقام مسئول در کمیته امداد امام راحل، سلامت و درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر موضوعات مهم دیگری عنوان کرد که با مشارکت مردمی در کنار تلاش‌های دولت می‌توان در راستای آنها گام ‌های مهم و بزرگی برداشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت طلا افزایش یافت
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است