Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، « احمد حسین فتایی» افزود: اوقات فراغت فرصتی برای کشف و رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان است.

وی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را ارزنده دانست و افزود: باید از فرصت اوقات فراغت برای رشد و تعالی علمی، مذهبی، فرهنگی و هنری و پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتایی با اشاره به وضعیت بحرانی استان در پی شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: کلاس های حضوری اوقات فراغت با هماهنگی ستاد استانی مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت فضای مجازی، گفت: باید از بستر فضای مجازی برای تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری استفاده  کرد.

وی افزود: فعالیت های فرهنگی وهنری ویژه غنی سازی اوقات فراغت علاوه بر کانون های مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع های فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان، آموزشگاه ها و موسسات قرآنی برگزار می شود.

کد خبر 1410345

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد