Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:02:05 GMT

تئاتر شهر ماسک به چهره زد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۵۹۸۳

تئاتر شهر ماسک به چهره زد

ساختمان مجموعه تئاتر شهر از روز سه‌شنبه ۲۳ تیرماه با هدف ترغیب شهروندان برای استفاده از ماسک در روزهای شیوع کرونا به پویش ملی «من ماسک می‌زنم» پیوست.

به گزارش ایمنا، به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، پس از اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از ماسک در اماکن عمومی، تصاویر گرافیکی از پیوستن تئاتر شهر به پویش ملی «من ماسک می‌زنم» طراحی و در تابلوی اصلی این مجموعه نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصویر گرافیکی که با طراحی بهمن وخشور و عکاسی سمیرا نظری انجام گرفته، نشان گرافیگی مجموعه تئاتر شهر با طراحی استاد ابراهیم حقیقی و دیوار نگاره‌های منحصر به فرد معماری نمای بیرونی به همراه عکسی از ساختمان مجموعه که روی نمای اصلی آن یک ماسک به شکلی نمادین طراحی شده به چشم می‌خورد.

در بخش تایپو گرافی اثر نیز گروه اجرایی پروژه با انتخاب جمله‌های «ماسک من از تو محافظت می‌کند» و «ماسک تو از من محافظت می‌کند» کوشیده‌اند تا از دریچه نگاه کارکنان تئاتر شهر و هنرمندان تئاتر، مخاطبان را به ترویج فرهنگ استفاده از ماسک در روزهای کرونایی ترغیب کنند.

کد خبر 433792

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تئاتر شهر استفاده از ماسک من ماسک می زنم هنرمندان تئاتر کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۹۱۰ واحدی به ۲,۲۳۰,۵۱۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با افت ۹۱۰ واحدی به ۲,۲۳۰,۵۱۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۱.۳۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۷۴۶.۶۹۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۹,۹۱۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۸۵.۴۴۷ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۳۵,۴۸۲.۴۳۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750631

دیگر خبرها

  • روتین روزانه ایلان ماسک چگونه است؟
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • خط لوله تبریز - ارومیه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • (عکس) ماسک زدن ضرغامی سوژه شد
  • بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ایلان ماسک: آمریکا در حال انقراض! کاهش نرخ زاد و ولد خطرناک‌تر از گرمایش جهانی است
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد