Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نویدی فرد روز چهارشنبه در دیدار با رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: حضور شرکت‏‌های متعدد پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی ظرفیت مناسبی برای استان بوشهر است و  می‌تواند نقش مثبتی بر درمان مردم منطقه داشته باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به کمک‌های داوطلبانه شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: به یقین جامعه کارگری شاغل در این منطقه بیشترین بهره را از این اقدام خیر خواهانه و ارزشمند می‌یرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویدی فرد در باره برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: افزایش تخت‌های بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه و تبدیل آن به بیمارستان جنرال، شبانه روزی شدن درمانگاه امام موسی کاظم (ع) شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان، مشکلات و مسائل درمانی بیمه شدگان برای خرید خدمت و هزینه اعزام بیماران اورژانسی، راه‌اندازی درمانگاه دلوار در مکان استیجاری تا اتمام درمانگاه ملکی و جذب نیروی انسانی آن از جمله برنامه‌هایی است که پیگیری آنها انجام گرفته‌است.
وی از بهره‌برداری سه پروژه درمانی تامین اجتماعی در سال جاری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مراکز درمانی در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و جم با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارند و امیدواریم با تمهیداتی که صورت گرفته این مراکز تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد: ضریب اشغال تخت سه بیمارستان تامین اجتماعی فعال در استان بوشهر  شامل بیمارستان سلمان فارسی بوشهر ۹۷ درصد، بیمارستان مهر برازجان ۶۴.۵۷ درصد و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه ۶۱.۴۷ درصد است.

نویدی فر یادآور شد: در سال گذشته بیش از سه میلیون و ۷۰۰هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر مراجعه کردند که از این شمار  ۳۲هزار نفر بستری شدند و  ۸۷.۳۵ درصد اشغال تخت را ثبت کرد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی عسلویه بوشهر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی عسلویه بوشهر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سازمان تامین اجتماعی عسلویه بوشهر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تامین اجتماعی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۵٫۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟