Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:35:27 GMT

لقب جدید رسانه انگلیسی به سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۵۶۴

لقب جدید رسانه انگلیسی به سردار آزمون

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت HITC انگلیس با انتشار گزارشی درباره آخرین وضعیت سردار آزمون ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت به او لقب «شاهزاده سن پترزبورگ» را داد.

زنیت فقط به پیشنهاد‌های ۲۵ میلیون پوندی برای سردار آزمون توجه خواهد کرد. آرسنال، اورتون و لستر سیتی علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که آزمون پس از اینکه با ۲ گل خود در پیروزی ۴-۲ هفته گذشته زنیت برابر کراسنودار، تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رساند، حالا قرار است به عنوان «شاهزاده سن پترزبورگ» این تیم را ترک کند.

چند هفته پیش در نقل قول‌های منتشر شده در روزنامه کویره دلو اسپورت، این بازیکن ملی پوش ایرانی اعتراف کرد که پس از هشت سال حضور در روسیه به دنبال "چالش جدیدی" است.

مهاجمی که همچنان به عنوان مسی ایرانی شناخته می‌شود، بعد از زدن ۱۸ گل در ۳۴ بازی در این فصل، پیشنهاد‌های کمی نخواهد داشت.

یکی از تیم‌ها لستر است که تصمیم گرفته از بار مسئولیت گلزنی "جیمی واردی"مهاجم  پا به سن گذاشته خود، بکاهد و به همین منظور ماه مارس پرس و جو‌هایی درباره سردار انجام داد. در کنار این تیم، وستهام نیز که به نظر می‌رسد آزمون را جانشین سباستین هالر مهاجم مصدوم خود می‌بیند، از دیگر مشتریان این بازیکن است.

شاید فرهاد مشیری (سهامدار اورتون) بتواند بازیکنی را که سال‌ها به دنبالش بوده، جذب کند.سایت AreaNapoli ایتالیا گزارش داد که اورتون مشتاق است که هموطن سهامدار ایرانی خود را به پارک گودیسون بیاورد. آزمون ۲۵ میلیون پوندی مطمئناً ارزان‌تر از امثال ویکتور اوسیمن، آندره بلوتی یا چیرو ایموبیله خواهد بود.

به گزارش AreaNapoli آرسنال نیز دیگر مشتری آزمون است. اما با توجه به اینکه در حال حاضر به نظر می‌رسد حتی راهیابی به لیگ اروپا برای این تیم رویایی دور از دسترس است ، حتی ۲۵ میلیون پوند هم می‌تواند برای توپچی‌ها کمی سنگین باشد.

بیشتر بخوانید

سردار آزمون ششمین گلزن تاریخ لیگ روسیه شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون

به گزارش قدس آنلاین، لورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: «در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند».

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقه‌مند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس