Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@22:45:06 GMT

چرا انتقال بیرانوند به آنتورپ به تعویق افتاد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۵۸۶

چرا انتقال بیرانوند به آنتورپ به تعویق افتاد؟

رویداد۲۴  سایت «walfoot» بلژیک امروز دلیل اصلی تاخیر در انتقال علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس به آنتورپ را بیان کرد.

این رسانه بلژیکی نوشت: به دلیل آمار بالای ابتلا به ویروس کرونا در ایران( 2349 مورد جدید روز گذشته) بیرانوند برای مدت 2 هفته در ایران تحت مراقبت و تست های پزشکی بود تا سلامتی اش به صورت کامل تایید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این 2 هفته مراقبت در نهایت همه چیز بر وفق مراد بود تا گلر ایرانی دوشنبه گذشته از تهران راهی بلژیک شد.

بیشتر بخوانید: آیا بیرانوند در آنتورپ دروازه‌بان اول می‌شود؟

 

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران هفته آینده میزبان یکی از بازی‌های بزرگ خواهد بود. شمالی‌ها در هفته‌های اخیر با عملکردی تحسین برانگیز امید را به مازندران برگرداندند. تغییرات در این تیم با حضور الهامی و کادر او آغاز شد و با پیوستن لوآن پولی به این تیم به ثبات رسید. 

گلر برزیلی بعد از حضور در ایران تنها یک بار توپ را از دروازه خارج کرده است. لوآن در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه" دلیل علاقه‌اش به فوتبال را پیدا کردن دستکش‌های پدرش اعلام کرده بود. دروازه‌بان برزیلی که به نظر علاقه خاصی هم به خانواده و فرزند خود دارد، هفته گذشته و بعد از حضور رضا حدادیان، مالک این باشگاه، در تمرین از او خواست تا خانواده‌اش را به ایران بیاورد و حدادیان در زمان کوتاهی به این درخواست پاسخ داد. 

لوآن پولی در ۴ دیدار اخیر این تیم، ۳ بار مقابل سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن کلین شیت کرده و در تیم هفته جای داشته است. خرید نساجی حالا خیال ساکت را از دروازه راحت کرده تا امتیازات برای شمالی‌ها به راحتی از دست نرود. با حضور خانواده لوآن در ایران او تا حالا دروازه خودش را باز شده ندیده و شاید این اتفاق بی ارتباط با عملکرد او نباشد. 

در تمرین امروز نساجی هم لوکا، فرزند ۳ ساله لوآن، حضور پیدا کرد و دقایقی را با اعضای این تیم و پدرش به بازی پرداخت. باشگاه نساجی با انتشار عکس‌ها و ویدیوی این لحظات را ثبت کرده است. 

به نظر سخت‌ترین آزمون نساجی و لوآن در ادامه عملیات بقا، مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد؛ جایی که نساجی در هفته ۲۶ لیگ، میزبان سرخپوشان پایتخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد