Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@23:42:36 GMT

قیمت دلار (۱۳۹۹/۴/۲۵)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۶۶۸

قیمت دلار (۱۳۹۹/۴/۲۵)

قیمت روز دلار

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، قیمت دلار در روز جاری در صرافی‌های بانکی 222,50 تومان برای خرید است و صرافی‌ها هر دلار را معادل227,50 تومان نیز می‌فروشند.

قیمت روز یورو

همچنین، ایسنا گزارش داد: این صرافی‌ها هر یورو را معادل245,50 تومان می‌خرند و به قیمت 250,50 تومان هم می‌فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریزی به بازار ارز سال۹۸

بازار ارز سال گذشته به دو نیمه اول و دوم سال قابل تقسیم است؛ در نیمه اول سال عمده نوسان قیمت دلار بین ۱۱ تا ۱۲هزار تومان بود اما در نیمه دوم سال به دلیل بروز یکسری اتفاقات سیاسی و اقتصادی مهم از جمله افزایش قیمت بنزین، تنش‌های موجود در منطقه و درگیری بین ایران و آمریکا، قیمت دلار از ۱۱ هزار تومان در مهر ماه تا مرز ۱۵هزار تومان در دی ماه نیز پیش رفت و در روزهای پایانی سال قیمت دلار تا ۱۵۹۰۰تومان هم افزایش یافت اما در نهایت معاملات بازار ارز سال ۱۳۹۸، با قیمت ۱۴۹۰۰تومان برای دلار آمریکا و ۱۶۹۰۰ تومان برای یورو به کار خود پایان داد.

نگاهی به روند قیمت دلار از ابتدای سال۹۹

بعد از نوسانات بالای قیمت دلار در نیمه دوم سال۹۸، امسال بازار آزاد ارز کار خود را با قیمت ۱۶۴۵۰تومان برای دلار یعنی حدود ۵۰۰تومان بیشتر از قیمت دلار در آخرین روز معاملات سال۹۸، آغاز کرد اما با شروع کار بازار و گذشت حدود یک هفته، قیمت دلار به زیر ۱۶هزار تومان سقوط کرد و در روز بیستم فروردین ماه قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به ۱۵۹۰۰تومان رسید.

البته قیمت دلار در این کانال ماندگار نبود و مجددا افزایش یافت و تا اواخر فروردین ماه، قیمت دلار به ۱۶۱۵۰ تومان هم رسید اما در نهایت حرکت آن معکوس شد و دلار معاملات فروردین را با قیمت ۱۵۴۰۰تومان به پایان رساند.

قیمت دلار در بازار آزاد در یک نیمه گذشته از اردیبهشت ماه نیز بین ۱۵۴۰۰ تا ۱۶۳۰۰تومان نوسان داشته اما در صرافی ملی قیمت دلار بین ۱۵۵۰۰ تا ۱۵۷۰۰ تومان متغیر بود؛ قیمت دلار آزاد در هفته اول این ماه از کف قیمت سال یعنی ۱۵۴۰۰ تومان به سقف قیمتی که۱۶۳۰۰تومان بود صعود کرد اما در هفته دوم، قیمت دلار مجددا وارد مدار نزولی شد.

برای اطلاع از قیمت روز دلار، قیمت یورو و قیمت انواع ارزهای پرطرفدار

روزانه به " صفحه قیمت ها " در اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

اینجا کلیک کنید

پربیننده ترین قیمت دلار 25 تیرماه 1399 سود ۷۹۰هزار تومانی سهام عدالت در یک روز جزییات پیش فروش سایپا +جدول افزایش قیمت سکه در پایان روز دارندگان سهام عدالت بخوانند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دلار قیمت دلار قیمت روز دلار قیمت دلار در صرافی ملی قیمت دلار صرافی ملی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند

به گزارش  رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۲۳۳۱ دلار رسیده است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازار‌های مالی افزایش یافته است.

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.

بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.

چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.

بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روز‌های پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۵۷ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۳۲ درصدی ۹۱۵ دلار و ۵۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟