Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگر با بیان اینکه شهید عباس دانشگر در سایه ایمان و اعتقاد راسخ در مسیر شهادت گام برداشت گفت: نکته برجسته در زندگی اش نماز اول وقت و زیارت عاشورا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ «مؤمن دانشگر» در اجرای سومین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» دراستان سمنان ضمن قدردانی از اجرای این طرح گفت: پسرم مقید به شرعیات و فرائض بود و هیچگاه ندیدم که نماز اول وقتش ترک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پدر شهيد مدافع حرم عباس دانشگر توجه به نماز اول وقت را مهمترین اولویت برنامه های این شهید در طول زندگی عنوان کردوافزود:شهید دانشگر در طول دوران زندگی احترام به بزرگتر و احترام به والدین را خیلی مورد توجه قرار می داد.

 

وی داشتن دوست خوب و داشتن یک دوست شهید را از دیگر شاخصه های شهید دانشگر برشمردو پس از شهادت عباس دانشگر بیش از ۲۰ هزار جوان از سراسر کشور به این شهید توجه ویژه دارند و  این ارتباط جوانان با این شهید از طریق فضای مجازی اتفاق افتاده است.

 

دانشگر در ادامه با اشاره به اینکه کتاب « آخرین نماز در حلب» شامل مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم همزمان با چهارمین سالگرد شهادتش به همت انتشارات شهید کاظمی به زیور طبع آراسته شد اظهارداشت: همچنین کتاب «لبخندی به رنگ شهادت» شامل زندگی‌نامه و خاطرات این شهید ازسوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان، توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پدر شهید با بیان اینکه کتاب های چاپ شده در زمینه شهید دانشگر به چند زبان زنده دنیا نیز در حال ترجمه است که در کشورهای مختلف آسیا و اروپا توزیع خواهد شد اضافه کرد: میدان دار این امر نیز دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) هستند که امیدواریم به بهترین شکل ممکن با حمایت مسئولان به نتیجه برسد.

 

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در نشر افکار و محبوبیت شهید دانشگر در بین اقشار جامعه به خصوص جوانان در سال های گذشته تاثیرگذار بوده است بیان کرد: سالانه افراد زیادی از نقاط مختلف در کنار گلزار شهید دانشگر حضور می یابند که این امر نشان می دهد که جوانان و اقشار مردم به خوبی اندیشه این شهید را درک کرده اند.

 

دانشگر از توزیع هزاران نسخه وصیت نامه شهید مدافع عباس دانشگر در نقاط مختلف کشورخبردادوافزود:این اقدام در افزایش شناخت اقشار مردم از افکار این شهید نقش داشته است.

 

شهید عباس دانشگر متولد سال ۱۳۷۲ اهل سمنان، از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که ۲۰خرداد 1395 داوطلبانه عازم سوریه شد و در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید دانشگر عباس دانشگر نماز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا