Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با پیگیری‌های رییس کل دادگستری استان کرمان و در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به کرمان، پزشکی قانونی در قلعه گنج که دورترین نقطه استان کرمان است، آغاز به کار کرد. تاریخ انتشار: 11:01 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۷۷۴

خبرگزاری میزان - با حضور رییس دادگستری، فرماندار و معاون سازمان پزشکی قانونی استان کرمان ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان قلعه گنج افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا مارزی رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: به منظور رعایت عدالت در دسترسی مردم به خدمات پزشکی قانونی و با پیگیری‌های رییس کل دادگستری استان کرمان و در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به کرمان شاهد افتتاح پزشکی قانونی در دورترین نقطه استان کرمان هستیم.

وی گفت: با توجه به کمبود پزشک، این واحد تا اطلاع ثانوی سه روز در هفته (یکشنبه _ سه شنبه _ چهارشنبه) فعال خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک یکی از پزشکان بومی شهرستان در این اداره مشغول و تمامی ایام هفته به شهروندان ارائه خدمات خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: بازدید از پیش اعلام نشده رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از پزشکی قانونی گیلان

این مقام قضایی عنوان کرد: قبل از راه اندازی اداره پزشکی قانونی شهروندان قلعه گنجی می‌بایست برای اخذ هرگونه گواهی پزشکی ازجمله گواهی فوت؛ به مراکز پزشکی قانونی شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند که این اقدام، سرگردانی، اتلاف وقت و هزینه‌های رفت و آمد را به مردم این شهرستان تحمیل می‌کرد وبه تبع آن موجب اطاله دادرسی می‌گردید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشکی قانونی قوه قضاییه پزشکی قانونی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است

علی محبوب پور گفت: بلافاصله پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم گردید.

این مقام قضائی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام می‌باشد و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

محبوب پور بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افرادخاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان
  • عزاداری  در رسای رییس مذهب تشیع در کرمان