Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@22:40:52 GMT

جنایت در نیمه شب/ جنازه زن جوان را به آتش کشیدند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۹۸۱

جنایت در نیمه شب/ جنازه زن جوان را به آتش کشیدند

ساعت 24-ساعت حدود ۳ بامداد روز گذشته، کارگری که مشغول انجام امور محوله از سوی کارفرمایش بود ناگهان با دیدن آتشی که در زمین‌های کشاورزی انتهای خیابان طبرسی ۵۶ شعله ور بود،دست از کار کشید و به طرف شعله‌های آتش حرکت کرد.

 او مردی را دید که در حال آتش زدن چیزی در زمین‌های خالی است به طوری که حتی شعله‌های آتش به اطراف گسترش می‌یافت و خار و خاشاک آن محل را نیزمی سوزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگر که به ماجرا مشکوک شده بود بی درنگ با آتش نشانی تماس گرفت تا از گسترش آتش جلوگیری شود این در حالی بود که مرد مرموز هم پس از سوختن کامل آن چه به آتش کشیده بود در تاریکی شب ناپدید شد. 

وقتی آتش نشانان از ایستگاه ۸ طبرسی، آژیرکشان به محل رسیدند و شعله‌های آتش را خاموش کردند ناگهان پیکر سوخته انسانی را دیدند که کفش هایش نیمه سوخته باقی مانده بود. دقایقی بعد  تحقیقات با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.

بازپرس شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی از هویت مقتول با کفش‌های زرشکی دارند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: خراسان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

به دنبال کشف جسد مرد به قتل رسیده در غرب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح روز گذشته هفتم اردیبهشت‌ماه، کشف جسد مرد جوانی در  یک کارگاه واقع در انتهای اتوبان همت از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 142کن، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد بدون سر مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که در همان حوالی کار و زندگی می‌کرده از سوی فرد ناشناسی با انگیزه نامعلومی به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

کارآگاهان جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، قاتل را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است