Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها تا جمعه از احتمال خیزش گردوخاک در ۸ استان طی امروز و فردا خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌ها ی همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدازظهر امروز در استان‌های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده گاهی با رعدوبرق روی می‌دهد.

فردا در استان‌های واقع در سواحل جنوبی دریای خزر،دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و برخی مناطق شمالی خراسان رضوی و در ساعت بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و مناطق مرکزی کشور در استان‌های یزد و اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

روز جمعه در برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و برخی مناطق خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و جنوبی و ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شنبه آینده تا اواسط هفته در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

طی 4 روز آینده در منطقه زابل و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، اصفهان، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و روز چهارشنبه تا اوایل وقت پنجشنبه در استان بوشهر و خوزستان وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد که در برخی ساعات احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

طی 2 روز اینده شرق دریای خزر، چهارشنبه و پنجشنبه خلیح فارس و روز پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

توصیه‌های سازمان هواشناسی به کشاورزان تا 12 تیر

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81,1435/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی کشور سازمان هواشناسی وزش باد شدید موقتی سازمان هواشناسی بارش پراکنده برخی مناطق پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی موج اصلی سامانه بارشی امشب از لرستان خارج می‌شود، اما به دلیل وجود موج رطوبتی این سامانه برای دو روز آینده، افزایش پوشش ابر همراه با بارش‌های پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.
 روح اله داودی گفت: موج جدید بارشی نیز دوشنبه وارد لرستان می‌شود که در گزارش‌های بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
 به گفته وی در این مدت دمای کمینه و بیشینه هوا نیز کاهشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است