Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون والیبال ایران پیش از این پایان خرداد را به عنوان آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها و ۱۵ تیر را فرصت ارایه مدارک تسویه‌حساب مطالبات گذشته اعلام کرده بود.

پس از پایان مهلت تسویه‌حساب، فدراسیون ۱۰ روز دیگر به تیم‌های لیگ برتری فرصت داد تا مدارک خود را ارایه کنند. با وجود آنکه در آن زمان فدراسیون والیبال تاکید کرده بود که این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود، امروز دوباره فرصت جدیدی برای تسویه‌حساب مالی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سایت فدراسیون والیبال در خبری به نقل از «میلاد تقوی» سرپرست دبیری فدراسیون اعلام کرد که ۹ تیم مدارک خود را ارایه کرده‌اند و سایر تیم‌ها تا پایان وقت اداری شنبه ۲۸ تیر برای این کار فرصت دارند.

شهرداری ارومیه، هراز آمل، فولاد سیرجان، شهرداری گنبد،  سپاهان اصفهان، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد و خاتم اردکان ۹ تیمی هستند که مدارک تسویه‌حساب خود با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون ارایه کرده‌اند.  سایپا، پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، شهرداری اراک و شهرداری ورامین نیز هنوز اقدامی برای این کار انجام نداده‌اند.  

به گفته تقوی برخی از این تیم‌ها با توجه به شرایط سال گذشته لیگ‌ها، نسبت به میزان بدهی‌های خود با امور مالی فدراسیون والیبال اختلاف نظر دارند.

در خبر فدراسیون آمده که تیم‌هایی مانند شهرداری قزوین نیز متقاضی خرید امتیاز لیگ برتر هستند که در صورت ارایه نشدن مدارک تیم‌ها،  جایگزین آنها خواهند شد.

همچنین برخی باشگاه‌های لیگ برتری که نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام نکرده‌اند، متقاضی حضور در لیگ برتر زنان نیز هستند که در صورت برطرف نشدن مشکل بدهی، امکان حضور در لیگ برتر زنان سال ۹۹ را نیز نخواهند داشت.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تسویه حساب لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد