Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:50:01 GMT

کرونا آرامستان‌های ابهر را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۳۵۸

کرونا آرامستان‌های ابهر را تعطیل کرد

ایسنا/زنجان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر گفت: با شیوع کرونا علاوه بر تمدید محدودیت‌ها آرامستان ابهر نیز مجدد تعطیل شد.

 کوروش شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش شیوع کرونا، اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا متاسفانه در حال عبور از وضعیت قرمز به وضعیت هشدار است.

 وی با بیان این‌که امروز بیش از ۱۳۰ بیمار بستری کرونا و ۱۶‌ نفر در ICU ابهر تحت مراقبت هستند، ادامه داد: در یک روز ۲ نفر فوتی بدون بیماری زمینه‌ای داشتیم که سن این دو نفر زیر ۵۰‌ سال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با تاکید بر این‌که کرونا ویروس هزار چهره‌ای است که هر روز چهره جدید از خود به نمایش می‌گذارد، ادامه ‌داد: این ویروس با تغییر و تطبیق خود با شرایط جان همه را تهدید می‌کند.

شعبانی با تاکید بر ضرورت پرهیز از برگزاری مراسم‌ تجمعی، افزود: در همین راستا سه صاحب عروسی در ابهر به دادگاه معرفی شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر خاطرنشان کرد: برگزاری هر نوع مراسم اعم از جشن، عروسی و ترحیم در این ایام ممنوع است.

شعبانی تاکید کرد: بازرسی و آموزش، تربیت سفیران، همیاران و پیام‌گذاران سلامت، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند و شستن مداوم دست و زدن ماسک راهکارها مهم برای کاهش شیوع کروناویروس است.

وی گفت: علاوه بر تمدید مجدد محدودیت‌ها بعضی فعالیت‌ها، از این هفته آرامستان‌های شهرستان ابهر نیز تعطیل اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد

به نقل از شهرداری قم،ایوب علی اسدی از کارکنان سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) همزمان با روز کارگر به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و تقدیر شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمد مطهری رئیس هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان قم در لوح‌های جداگانه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایوب علی اسدی تقدیر و به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند.

گفتنی است ایوب علی اسدی دارای ۲۴ سال سابقه در بخش غسالخانه آرامستان بهشت معصومه (س) است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • بیش از ۲.۱ هزار خوزستان در سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی شدند
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند