Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهردار تهران درباره ادامه و یا لغو طرح ترافیک در تهران گفت: اگر تشخیص ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعلیق طرح ترافیک باشد، شهرداری تهران برای اجرای آن آماده است. تاریخ انتشار: 11:16 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۷۸۴

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، پیروز حناچی شهردار تهران (چهارشنبه ۲۴ تیر) در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تصویب قانون مدیریت بحران در سال گذشته و با حکم جدید وزیر کشور اولین جلسه مدیریت بحران با قانون جدید تشکیل شد که یکی از اهداف آن میزان آسیب پذیری شهر تهران در شرایط بحران از جمله زلزله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کشورما بر روی کمربند اصلی زلزله واقع شده است و بحران‌هایی که با آن مواجه ایم در ستاد مورد توجه قرار می‌گیرد و هماهنگی بین دستگاه‌ها در این جلسات انجام می‌شود.

حناچی در پاسخ به پرسشی در مورد ادامه طرح ترافیک در تهران گفت: در این باره تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهیم بود، طبیعتاً وقتی آمار‌ها بالا می‌رود ضوابط سختگیرانه‌ای باید در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: آیا ویروس کرونا دچار جهش شده است؟

او افزود: اگر تشخیص ستاد ملی مبارزه با کرونا این باشد که طرح ترافیک برداشته یا با تعلیق مواجه شود این آمادگی از طرف شهرداری تهران وجود دارد اما اگر طرح ترافیک برداشته شود مرکز شهر قفل می‌شود.

شهردار تهران اضافه کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو نیاز به سه برابر شدن ظرفیت ناوگان مترو دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا شهرداری تهران کرونا طرح ترافیک ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محسن هرمزی در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.


در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

کد خبر 846911 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم شهرداری تهران طرح ترافیک

دیگر خبرها

  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟