Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:22:27 GMT

آلبوم «ای شب» به خوانندگی پوریا اخواص منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۷۵۶۴

آلبوم «ای شب» به خوانندگی پوریا اخواص منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم «ای شب» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی سید امیر طاهری و خوانندگی پوریا اخواص پیش روی شنوندگان قرار گرفت.

در بخش اول آلبوم که در دستگاه همایون پیش روی مخاطبان قرار گرفته، قطعات «چنین که تویی» با شعر حسین منزوی، «ای شب» با شعر نیما یوشیج، «سپید مست»، «بی یاور» با شعر محمد پیشوایی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه «پرده آوا: فتراق»، «پرده دوم: خطاب»، «پرده سوم: شمیده»، «پرده چهارم: آنگاه»، «پرده پنجم: انجام» با شعر محمد پیشوایی عنوان آثاری است که در «بیات زند» پیش روی مخاطبان قرار گرفته‌اند.

مهدی حقیقی نوازنده تار، تارباس، پویان منصوری نوازنده بندیر، تار و دمام، سید امیر طاهری نوازنده سه تار، سینا نصرتی نوازنده سه تار، محمدرضا پوستی نوازنده عود، نیما جوزی نوازنده نی، مهبد نبوی نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو، ماکان خوی نژاد نوازنده ویولنسل، سینا کریمی نوازنده کنترباس، امیر محمود صفرپور نوازنده تمبک، ساسان بخشی صداربردار – میکس و مستر، محمدرضا پوستی و مهدی حقیقی ناظران ضبط، میلاد نواربافی مترجم، معین هاشمی‌نسب عکاس، وحید محمدی طراح کاور، آیسان حقیقت طراح گرافیک اعضای گروه اجرایی این آلبوم را که در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) و آبی رود ضبط شده، تشکیل می‌دهند.

پوریا اخواص از خوانندگان فعال حوزه موسیقی ایرانی است که علاقمندان موسیقی او را به واسطه همکاری طولانی مدت با گروه هم‌آوایان به سرپرستی حسین علیزاده، موسیقیدان برجسته معاصر می‌شناسند.

وی سابقه همکاری با ارکستر موسیقی ملی به رهبری فریدون شهبازیان، گروه خورشید به سرپرستی مجید درخشانی، ارکستر مجلسی رسا به رهبری بهنام ابولقاسم (با اجرای آثاری از فردین خلعتبری) را در کارنامه دارد. از دیگر گروه‌هایی که اخواص با آن‌ها همکاری داشته می‌توان به صنم، نیستان، بحرِ نور و هم‌نوازان حصار اشاره کرد. «سرود مرد سرگردان»، «به یاد لطفی»، «غمنومه فریدون»، «عشقیم گل» و «این هم حکایتی است» هم از جمله آلبوم‌هایی است که با صدای اخواص در بازار موسیقی موجود است.

آلبوم «ای شب» با شماره مجوز ۱۳۹۸-۵۲۴۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره کتابخانه ملی ۲۶۶۵۲ توسط نشر و پخش جوان در بازار موسیقی عرضه شده است.

کد خبر 4974601 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی پوریا اخواص موسیقی ایرانی ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما سازمان سینمایی شیوع کرونا سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه های هنر و زبان های خارجی نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ عصر امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در بیش از ۶۰۰ حوزه اصلی برگزار شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

دفترچه سوالات آزمون گروه آزمایشی هنر در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه اختصاصی شامل درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک و خلاقیت تصویری و تجسمی در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی هنر در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دفترچه سوالات آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز در دو دفترچه اختصاصی آزمون زبان تخصصی انگلیسی و دفترچه اختصاصی شامل آزمون زبان تخصصی (زبان آلمانی، زبان فرانسه، زبان روسی، زبان ایتالیایی) منتشر شده است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ فردا صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور، ۶۲۴ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می شود.

کد خبر 6088729

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند