Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مطالعات توجیهی طرح ساماندهی محور تویسرکان- همدان توسط مشاور انجام شده و فاز یک و دو درحال آماده‌سازی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش حسینی ضمن بیان اینکه درحال حاضر ۱۲ کیلومتر از محور همدان به سمت تویسرکان و اجرای باند چهارخطه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در نظر و برای آن برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: پیگیر گرفتن ماده ۲۳ این طرح هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه درنظر داریم طی سال‌های آینده طرح را پیش ببریم، گفت: به ‌منظور انجام کار مطالعاتی برای این طرح مشاور هم درگرفته شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، با بیان اینکه اعتبار این طرح در قانون بودجه پیش‌بینی شده است، افزود: باید ابتدا مطالعات فاز یک و دو آماده شود و سپس نقشه‌ها تهیه و به مناقصه گذاشته شود.

حسینی با تأکید بر اینکه انجام این طرح در بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هنوز بودجه سال جاری ابلاغ نشده اما مطالعات آن درحال انجام است و امسال اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف آن است که باند دوم به سمت گنجنامه را در اولویت قرار دهیم، ادامه داد: با توجه به ترافیک این باند، درنظر است که در اولویت باشد تا این مشکل رفع شود و در ادامه طرح را به سمت تویسرکان امتداد خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه اعتبار ملی در این طرح پیش‌بینی شده است، یادآور شد: بهره‌برداری از طرح با توجه به سنگین بودن میزان بودجه مورد نیاز، بستگی به اختصاص اعتبار دارد.

حسینی در پایان با تأکید بر اینکه کارهای اولیه طرح انجام شده خاطر نشان ساخت: مطالعات طرح با ‌سرعت در حال انجام و برای دو ماه آینده آماده و نقشه‌برداری‌ها انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محور تویسرکان همدان راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر