Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@09:58:51 GMT

تخریب باغ متعلق به رییس شورای شهر آذرشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۸۱۵۹

تخریب باغ متعلق به رییس شورای شهر آذرشهر

ایسنا/آذربایجان شرقی مستحدثات غیرمجاز باغ متعلق به رییس شورای شهر آذرشهر قلع و قمع و تخریب شد.

با حضور دادستان آذرشهر، مدیر جهاد کشاورزی و یگان حفاظت امور اراضی استان، ملک متعلق به رییس شورای شهر آذرشهر که به صورت غیرقانونی تغییر کاربری و دیوارکشی شده بود، قلع و قمع و تخریب شد.

این دومین بار است که ملک رییس شورای شهر تخریب می‌شود و باوجود تذکرات و اخطارهای قانونی و قضایی، نامبرده مجددا به اقدام غیرقانونی خود در مورد تخریب کاربری باغی و احداث مستحدثات اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بازرسی از باغ رییس شورای شهر آذرشهر یک حلقه چاه غیرمجاز نیز کشف و توسط دستگاه مربوطه صورت جلسه شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، تخریب باغات و اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز در آذرشهر به معضل بزرگی تبدیل شده و برخورد با این موضوع مطالبه عمومی مردم است.

این در حالی است که در ماه‌های اخیر پرونده قضایی برای رییس شورای شهر آذرشهر همراه با شهردار و رئیس سابق شورای شهر آذرشهر تشکیل شده و در دادسرای تبریز در حال رسیدگی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري تغيير كاربري تخریب باغات شوراي شهر آذرشهر حکم قضائی دادسراي عمومي و انقلاب قلع و قمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذیربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمائید.

کد خبر 6096937 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • طبیعت زیبای بهاری روستای داش آلمالو در آذرشهر
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد